Satsade 180kr på trav, blev miljonär och bokade resa till Thailand.

 

Isan Lover

Forumveteran
Hej

En Svensk 53 åring satsade 180 kr och blev miljonär, tänkte igenom loppen och valde tre spikar varav ingen var favorit, han bokade direkt en resa till Thailand och bad sedan sin fru att ta obetald semester.

Spikade jätteskräll på GS75 – blev miljonär
Satte alla rätt – bokade semesterresa till Thailand
avChristoffer Wickman

I GÅR 14:08
Mats Andersson kunde kvittera ut över en miljon kronor

FOTO: TR BILD

Mats Andersson kunde kvittera ut över en miljon kronor

Mats Andersson, 53, satsade 180 kronor på Grand Slam 75 och spikade jätteskrällen Idreamicanfly.

Då vann han över en miljon kronor och bokade direkt en semesterresa till Thailand.

– Tjejen hade ingen semester att plocka ut, men jag sa åt henne att ringa chefen och fråga om hon fick ta obetald semester, säger Mats Andersson.

Läs hela artikeln här: Spikade jätteskräll på GS75 – blev miljonär

Mvh isan lover
 
Senast ändrad:
Grattis till vinnaren! 1 mille svenska är inte mycket idag. Jag hade lagt pengarna på renovering av huset resten hade jag satt in på en fond till grabben. 1 mille, dammar bara till så är den borta. Vann jag 10 millar då blev det en annan sak :p

Hej

Det är alltid kul att läsa om folk som satsar relativt lite och får en fin vinst, men en miljon är helt riktigt inte vad det var en gång.

Mvh isan lover
 
Jag spelar inte så vinner dom pengarna varje vecka. Men som ni säger, en mille är snart bara kaffepengar men vem skulle säga nej tack trots det? Man kan bara gratulera dom som lyckas, själv spelade jag på Lotto och Stryktips i många år, vann bara några tior eller någon hundring i bästa fall. Så en usel spelare som jag gör nog bäst i att låta bli.
 
Varför det? Reta aptiten ute och sen äta på hotellet. Klockrent!! :p
Bli hungrig på perfekt mogen frukt å sen tvingas äta övermogen menar du?
Nä han skulle skickat tjejen med hennes väninnor till Spanien istället å dragit ensam.
Tror inte att han har det så väl förspännt hemma som du o jag Berra.. ;)
 
Det roliga är att de flesta som ”vinner” har lagt ner sitt liv i spelet. I slutändan har väldigt få vunnit.
Ok om det är riktigt stora summor.
Alla känner väl nån som alltid ”vinner”

Så är det absolut. Jag förlorade bara i massor av år... sedan vann jag en gång... därefter har jag förlorat i säkert 10år till... men har ändå ca 10år kvar till break-even... ;)

Spel är matematik. Banken vinner alltid!
Att man ibland kan ha tur... visst... men statistiskt sett kommer man förlora.
 
Så är det absolut. Jag förlorade bara i massor av år... sedan vann jag en gång... därefter har jag förlorat i säkert 10år till... men har ändå ca 10år kvar till break-even... ;)

Spel är matematik. Banken vinner alltid!
Att man ibland kan ha tur... visst... men statistiskt sett kommer man förlora.
Spel är idiot-skatt läste jag en gång. Inte helt fel.
 
Bli hungrig på perfekt mogen frukt å sen tvingas äta övermogen menar du?
Nä han skulle skickat tjejen med hennes väninnor till Spanien istället å dragit ensam.
Tror inte att han har det så väl förspännt hemma som du o jag Berra.. ;)
Vad roligt att du känner han som vann
 
Spel är idiot-skatt läste jag en gång. Inte helt fel.

Hej

Man ska nog inte räkna med någon vinst, men har man intresset så är det ändå ett ganska billigt nöje, själv varken röker eller snusar jag och då tycker jag att det är helt ok att lägga lite pengar på något sånt här.

Vi brukar oftast träffas ett gäng och se loppen tillsammans på lördagar, vi har kul, tar några öl och ser fram emot detta varje helg.

Mvh isan lover
 
 
 
Tillbaka
Topp