Se ThaiTV på datorn

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Jag använder mig av obizgo.com
Fungerar som ovan. :thumbsup:
De har en gratisversion som inte är värd att slösa tid på.
"Donera" istället 8,99 USD för VIP-behandling :wink:

Varför måste du titta på Thailändsk teve via datorn? Enligt din profil bor och arbetar du i Bangkok. Är det inte lättare och billigare att titta på marksänd teve? :confused:

Se ThaiTV på datorn när du inte är i Thailand

Jag åker till Sverige ibland. Som just nu t ex. :rolleyes:

Min tjej kollar på http://www.thaitv.tv/

Kostar pengar, men har ett stort utbud av filmer, serier och kanaler.

Jag vet själv inte så mkt om den, då jag inte förstår thai =) men tjejen e nöjd.

//zeback

""zeback" " sa:

Jag har precis hittat den sidan men blev ej klok på hur det fungerade. Måste man beställa ett kort och skrapa upp en pin kod eller? Hade hoppats man kunde testa en demo variant då jag vill veta hur kvaliten blir. Men att registrera sig så krävs fortfarande ett pin nummer att knappa in. Hade kunnat bli bra på min 37" plasma som är kopplad till datan.

Som jag förstått det rätt.

Man kan se demo, eller gratis om man har ett kort från det företaget. Dock vet jag nte hur man får det, utan vi betalade direkt för ett 3månaders abomemang med VISA-kort. Kvailten är hyfsad, och de är ett stort utbud.

Tv i datorn!

Haer gar ocksa att se pa Thai TV, utan kostnad.
Det finns bara Channel 7 och 9, samt ITV!
Men det aer ju alltid nagot foer en Thailandare i Sverige om man vill folja med vad som hander daer "hemma"!
Har inte anvant den sjaelv, men har provat och det har funkat!
:thumbsup:

""janptr" " sa:
Ja, det blir mycket lättare om länken följer med :nod: Tack för tipset, tyvärr så får jag bara ITV att fungera.

Det verkar som om man har stängt i stort sett alla kanaler utom ITV och Channel 5 (http://www.tv5.co.th/live/).
Jag har haft lite mailkonversation med några av de som har Thai-TV på sitt webbutbud och de har stängt av p.g.a. upphovsrättsliga orsaker stängt ner. Någon sade att de förde diskussioner med Channel 7 och det ser ut som om de kunde lösa ett avtal för att streama till andra länder än Thailand.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp