Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ha en riktigt bra semester nu Phirawan! Det behöver du efter att ha jobbat så mycket denna vintern.
Jag hoppas också att du fick med dej det du ville till familjen, skor bl.a.
Ha det så bra nu när du kommer hem igen till Tha Ton, och hoppas ni kommer lite söderut så ni får sol och bad.
Ha en riktigt bra semester nu Phirawan! Det behöver du efter att ha jobbat så mycket denna vintern.
Jag hoppas också att du fick med dej det du ville till familjen, skor bl.a.
Ha det så bra nu när du kommer hem igen till Tha Ton, och hoppas ni kommer lite söderut så ni får sol och bad.
Jag tror inte att hon kommer att få en semester som vi ser en semester, men jag tror att hon kommer att få en kanontid, med att få hjälpa familjen mycket nu när hon är på besök. Kanske blir som engelsmannen sa -"rewarding"
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.