SMS-koder för att fylla på mobilt internet.

A

anonymous

Gäst
Här är SMS-koderna för att fylla på internet på mobilen.
Gäller AIS fyll på motsvarande summa med one to call och ladda på internet.

20150911_105552.jpg
Brukat ladda på den för 750 bath innan, dessa internet abonemang gäller 1 månad, laddade 450 bath denna gång.

Här är SMS-koderna för att fylla på internet på mobilen.
Gäller AIS fyll på motsvarande summa med one to call och ladda på internet.

20150911_105552.jpg
Brukat ladda på den för 750 bath innan, dessa internet abonemang gäller 1 månad, laddade 450 bath denna gång.

Vad är det som är "Unlimited"? Tiden är begränsad likaså mängden data. Menar dom hastigheten i 3G nätet eller. Gud vad jag ogillar alla smaskiga sälj argument :)

Vad är det som är "Unlimited"? Tiden är begränsad likaså mängden data. Menar dom hastigheten i 3G nätet eller. Gud vad jag ogillar alla smaskiga sälj argument :)

5555 Jag har undrat detsamma, men kan säga så att jag använder mycket internet, väldigt mycket ;),
Unlimited på månad för slutar funka exakt efter 1 månad, men jag har aldrig gått ut på datormängd hur mycket jag än surfat och streamat och hastigheten har aldrig gått ner.
Så jag har mest undrat vad är dom 3, 5, 8 gig man betalar för står för?
Vanligt borde ju då va datormängd men så som jag använder internet borde jag förbrukat det för längesen

Men är det inte så att hastigheten går ned efter att man förbrukat sina t.ex. 3GB?

Men är det inte så att hastigheten går ned efter att man förbrukat sina t.ex. 3GB?

Var det jag med trodde brukar ju vara så men så mycket jag surfar tycker jag att ja borde lyckats surfa upp det någongång, men inte haft någon nedsänkning av hastigheten än.
Nu köpte jag ett mindre paket denna gång

3gb istället för 6gb så får se om jag lyckas surfa upp det denna månad då.

Var det jag med trodde brukar ju vara så men så mycket jag surfar tycker jag att ja borde lyckats surfa upp det någongång, men inte haft någon nedsänkning av hastigheten än.
Nu köpte jag ett mindre paket denna gång

3gb istället för 6gb så får se om jag lyckas surfa upp det denna månad då.
Får kolla på detta nästa gång

@Jonas fungerade internetet bra uppe hos dig i Mahasarakham?
Ja det fungerade så bra så vi kan ha videosamtal på Line jag och frugan när hon vart där och jag på sjön och inga problem att ladda upp bilder på forum.
Jag använde nätet en hel del där och i hennes by funkade det bra iallafall.

Ja det fungerade så bra så vi kan ha videosamtal på Line jag och frugan när hon vart där och jag på sjön och inga problem att ladda upp bilder på forum.
Jag använde nätet en hel del där och i hennes by funkade det bra iallafall.
Trevligt, då ska jag prova det när jag kommer ner

Tillbaka
Topp