Hej *Datte*,jag vet precis hur du känner det!!! För oss är det idag bara 16 dagar kvar tills vi reser, jag har koll på varje dag....lite sjukt är det men man kan inte rå för att man längtar så!!! Sen blir det värre och värre för varje år tycker jag --längtan alltså!!
Vi har precis i dagarna fått taxfree-katalogen och det är som en starsignal ytterligare, att snart är det dags.
Sen har vi beställt sittplatser i planet nu, det är väl tredje året vi gör det och det är så skönt att veta var man sitter samt att man kan välja var i planet och att man slipper hamna så att en i familjen sitter brevid nån annan, det är verkligen att rekommendera.
Kan vara kul om vi har lite koll på varandra när vi kommer hem och se hur vi har upplevt Southern Lanta hotell (vi har ju varit där en gång innan).
Har ni 2 bungalow? I år har vi gjort så att barnen får en egen bungalow, en vanlig garden bungalow, till oss fanns det en superior bungalow kvar så den snikade vi åt oss, ska bli spännande att se hur mycket bättre den är!!
Bungalowerna på Southern Lanta är ingen lyx precis, men det tycker vi inte är så viktigt utan läget på hotellet, närhet till restaurang, stranden och poolen är det som betyder något.
Antigone