Söker ett par som vill hitta tillbaka till kärleken.. [gärna med olika nationaliteter]

C

CHMEX1

Gäst
Till en ny säsong av ett hyllat relationsprogram söker vi nya par som står inför valet att kanske gå skilda vägar - eller satsa för att ge relationen en ny chans.

Har ert förhållande gått i stå? Har ni stora konkreta problem eller behöver ni bara liva upp er relation och hitta tillbaka till känslan som fick er bli kära i varandra från första början?

Programmet är ett varmt och seriöst relationsprogram där fokusen ligger på att hitta tillbaka till nyförälskelsen.

Programmet görs med största respekt och omsorg om paren som deltar.

Ta chansen och få hjälp att få fart på förhållandet!

Gäller det inte dig själv, har du kanske vänner, kollegor, familj och bekanta som behöver hjälp?

Det går bra att tipsa anonymt.

Skicka din ansökan till ansok@mexikomedia.com

Mexiko media startades uppenbarligen av bl.a. Filip och Fredrik. Så företaget är förmodligen reko.
Men huruvida detta är en seriös add med en riktig email, eller en scam för att få mejladresser är svårt att svara på.
Känns väl lite desperat om tv-program ska behöva registrera sig på diverse forum för att hitta folk. Borde ju knappast vara svårt. Se bara Paradise Hotel eller bonde söker fru...

Varför de söker på ett Thai-forum kan man ju fråga sig...

Hej igen!
Ja det var faktiskt lite otrevligt av mig att inte presentera mig :) Jag heter Lovisa och jobbar med det här programmet. Som jag skrev tidigare så letar vi efter par som vill hitta tillbaka till varandra och till kärleken. Anledningen till att jag skriver här för att vi vill nå ut till alla och inte enbart ha en typ av par utan från hela sverige och med olika nationaliteter.
Så om det stämmer in på dig och din partner eller någon ni känner så tar vi tacksamt emot tips på ansok@mexikomedia.com Ha det fint!

Oavlönat arbete! Tack men nej tack.
Men du blir iaf en kändis :D
Sen när du är en riks kändis, så säger dom att dom vill göra ett program i Antarktis, men känd som du är så säger du att det är bara för fjollor, jag tycker att vi gör ett program i Thailand som tar 6 månader och då kan du ligga på playan eller något i ett halvår och miljonerna bara trillar in, kan det bli bättre :rolleyes::D

Senast ändrad:
Alla är olika men man måste vara lite av en exhibitionist för att vilja ställa upp i ett dyl program, det handlar ju om rätt privata delar i ens liv, sånt som dom flesta av oss (normala) inte delar med sig av utanför hemmets väggar.
Fråga mig istället om jag vill ställa upp i ett program där man kan vinna en miljon genom att tårtmula så många politiker som möjligt på en minut :p

Ev arvode för program idén kan vi ta via pm :rolleyes:

Alla är olika men man måste vara lite av en exhibitionist för att vilja ställa upp i ett dyl program, det handlar ju om rätt privata delar i ens liv, sånt som dom flesta av oss (normala) inte delar med sig av utanför hemmets väggar.
Fråga mig istället om jag vill ställa upp i ett program där man kan vinna en miljon genom att tårtmula så många politiker som möjligt på en minut :p

Ev arvode för program idén kan vi ta via pm :rolleyes:
Helt rätt, det är ju ganska privata saker som man deffinitivt inte går ut med i tv, men det är ju klart får man en miljon per avsnitt, så kan man ju hitta på ett och annat ;) och då kan man ju alltid skratta hela vägen till banken :D

Liknande trådar

C
Svar
11
Visningar
3 K
BaBoo
B
R
Svar
0
Visningar