sommarväder

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
jag är väldigt tacksam för att få möjlighet att åka till thailand varje sommar. då får man möjlighet att få lite värme och sol. folk brukar ifrågasätta hur vi kan åka ifrån den svenska sommaren, men vart finns den???

jag bara undrar, var finns den vackra fina svenska sommaren. vi har snart varit hemma i en vecka och det har inte varit något väder att skryta om snarare tvärtom.
moln, blåst och regn, kanske med någon solglimt då och då. värme?? nej, absolut inte.
nej, tack och lov att jag haft min semester och tillfullo är väldigt nöjd med den. blir det nu fint väder i sverige framöver så är det bara en bonus, men jag måste säga att jag är ledsen för de stackare som inte har möjlighet att resa så som vi och kommer tillbaka till jobbet utan att knappt ha varit vid en badplats...

med detta vill jag säga att thailand är toppen även på sommaren.

ha re gött
marianne :wai:

Hur var vädret där nere nu under din semster ska flyga ner den 3 aug

vi hade jättebra väder. någon dag som var molnig men för det mesta sol och regn i bland fram i kvällningen en liten stund då och då. en kväll som det regnade ganska länge men absolut ingen fara.
vi är helnöjda. det är ganska skönt efter att det regnat.

ha re gött
marianne

nu måste jag säga att vi faktiskt fått ett helt underbart väder här hemma.
det är inte många grader som skiljer längre. skillnaden är att i thailand finns det aircondition överallt och här hemma "vet vi knappt vad det ordet betyder." och att här har vi ca 25 procents luftfuktighet.
det är jobbigt att sova när det är så varmt.

marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp