SPA afton på jobbet med thaimassage...

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
jag o Linnea är arrangörer av SPA kväll med dialysgänget, 18 personer ska få klassisk thaimassage, vardera 30 minuter till ett jättebra pris. Hon som äger thaimassage´n heter Pawina. 3 massörer ska ta hand om oss o under tiden vi väntar på massage ska vi göra ansiktsmask, dricka smothies o äta tunnbrödsrullar med god fyllning... o lyssna p...å thaimusik trevligt va...



Marianne
 
mmm det där låter inte helt fel tycker ja hoppas ni får en trevlig kväll

glimten66
 
blev riktigt lyckat och uppskattat...

så uppskattat att vi passade på att boka in ett nytt datum. dessutom bestämde vi att en arbetskamrat till oss som fyller 50 år nu i dagarna ska få ett presentkort på en timmas thaimassage hos Pawina. Det kommer att bli uppskattat. hon har varit i thailand ett par ggr tidigare o hade inte möjlighet att vara med idag.

ett par stycken fick en tanke om att ha en tjejträff med väninnorna o ha ett tema under kvällen där man erbjuds thaimassage.
jag hade oxå gjort en tävling med 10 frågor om thailand med förhoppningen om att inspirera till mer kunskaper om kultur o språk o ev. resa...

vi fick 2 vinnare i tävlingen o de fick 5 rätt som generade i varsin trisslott...
 
tack... så gulligt.

ska faktiskt köra 24 timmars spinning i Trollhättan i morgon. ca ett hundratal lag är anmälda med från 2-12 personer i varje lag...
cyklarna får inte stå stilla utan när en kört sitt pass tar nästa vid o så mäts man jämfört med ledaren...

det lag som stämmer bäst in med hur ledarna kört vinner. ett flertal olika sorters pass är representerade allt ifrån bas till intensiv.

lördagen avslutas med after spin o stor fest o baluns...

HÄR SKA KÖRAS.. SKA STRAX HOPPA I BINGEN O SUSSA MIG I FORM O SEN BLIR DET JÄRNET

HA DE GÖTT

Pob gan mai took khon
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp