Stad/land

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
W

Wanpen

Gäst
Har tittat runt på massor av CM profiler,
jag skulle tycka att om man ville lägga
in sin Stad/land i sin profil,
bor vi nära/träffas/mm
va tycker ni

Bra ide Wanp,

Önskvärt vore att den informationen fanns under profilbilden, så att när man kollar inlägg ser man var personen som skrivit befinner sig.

Om man inte vill skriva vilken ort man befinner sig på. kan man ju välja tex, komun, län, Landskap etc.

Om man inte vill skriva vilken ort man befinner sig på. kan man ju välja tex, komun, län, Landskap etc.

går oxå bra :nod:

Ja, bra.
I Sverige har man så många svenska kompisar ändå, så då är det ingen info, som jag bryr mig nämnvärt om,
men det är mycket intressant att få veta var i Thailand folk håller till (BÅDE om man bor där permant, och om man är på vissa orter mycket under resorna.)

Med tanke pa min signatur sa ar det kanske inte sa svart att lista ut var jag bor. Ar det nagon av er andra som bor i narheten?

Berralund :wai:

"Berralund " sa:
Med tanke pa min signatur sa ar det kanske inte sa svart att lista ut var jag bor. Ar det nagon av er andra som bor i narheten?

Berralund :wai:
?? Är det någon lokalt känd stadsdel någonstans, som inte många i övriga Sverige känner till? :)

"Wanpen " sa:
Måste vara från skåne tror jag
För att han tar för givet att alla ska veta var det är? :)
Nu kommer jag inte ihåg var jag såg det, men nyligen hade någon lagt in en skämtkarta där Skåne var ritat som en fjärdedel av Sverige.

Ja det var min första tanke också berraLUND :)

Men som legolas säger så är ju Berra typiskt stockholmskt.

Sådär då var det fixat, man kan faktiskt bo i stockholm och hålla på ett icke stockholmst lag :nod:

"zetterberg_88 " sa:
Sådär då var det fixat, man kan faktiskt bo i stockholm och hålla på ett icke stockholmst lag :nod:

Jo där har du rätt ,, Men inte skriver man väl så här då?

Citat: Ytterligare en 08, det är dags att omvända er....

Berralund

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
13 K
Gazton
G
P