A
Anonym
Gäst
idag pratade jag med en tjej som jobbar inom ett yrke som servar våra patienter. hon frågade mig när jag ska åka nästa gång. jag svarade om ett par veckor. då berättade hon att hennes bror åker den 28 och då utbrister jag.
det gör vi också!!!
då gick tanktarna snabbt framåt och jag slogs av att vi kanske rent av åker med samma plan men så var det nu inte.
han åker samma datum som jag fast några månader senare. han och hans familj åker inte på semester som vi.
de åker för att stanna...han och hans familj, fru och barn flyttar till thailand. gud vad härligt det låter...
de hade turen som vi andra drömmer om, och vann storkovan - 9,6 miljoner och eftersom frun kommer ifrån thailand var det naturligt att välja thailand.
om ni läser detta så önskar jag er verkligen lycka till.
tänk så ofta man sitter och fantiserar men så vaknar man till och tänker
-jag har ju inte gjort något för att vinna och för att vinna måste man satsa.
men visst är det härligt att fantisera och gläds med dem som lyckas..
marianne .
vad skulle du göra om du vann en massa pengar?skulle du sluta arbeta? kanske rentav flytta till thailand? har du fantiserat om storvinsten ngn gång???
det gör vi också!!!
då gick tanktarna snabbt framåt och jag slogs av att vi kanske rent av åker med samma plan men så var det nu inte.
han åker samma datum som jag fast några månader senare. han och hans familj åker inte på semester som vi.
de åker för att stanna...han och hans familj, fru och barn flyttar till thailand. gud vad härligt det låter...
de hade turen som vi andra drömmer om, och vann storkovan - 9,6 miljoner och eftersom frun kommer ifrån thailand var det naturligt att välja thailand.
om ni läser detta så önskar jag er verkligen lycka till.
tänk så ofta man sitter och fantiserar men så vaknar man till och tänker
-jag har ju inte gjort något för att vinna och för att vinna måste man satsa.
men visst är det härligt att fantisera och gläds med dem som lyckas..
marianne .
vad skulle du göra om du vann en massa pengar?skulle du sluta arbeta? kanske rentav flytta till thailand? har du fantiserat om storvinsten ngn gång???