Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
SV: Frukter och grönsaker, Thailand , vetskap, bra att veta....
Japp, Corona var det.
Du gillar ju inte öl, så det var därför du föll för smaken och tyckte det var sketagott. För det är inte öl när man har lime i den.
Papayabladen är bra om man har infektioner i små/större sår. Man bearbetar dom så att dom blir fuktiga och lägger en bit mot infektionen och bandagerar fast det i position.
Har du provat LG? Jag var väldigt skeptisk när jag var i Mexico första gången och provade öl med lime, men det är faktiskt inte dumt alls. Speciellt när man har hunnit vänja sig. Och märk väl - jag är mycket kräsen när det gäller öl. En isbit skulle exempelvis aldrig hamna i min öl.
Ja det måste man nog vänja sig vid innan man tycker det är gott.
Jag han aldrig bli van på den halva lime-coronan som jag drack där nere.
Den andra halvan slog jag ut.
Men jag vet ju vad ni vänjer er vid när det gäller mat....hahaha.
Så lime i öl går väl lätt ner kan jag tro :
En månad efter jag flyttat till Kina så detroniserade kineserna jänkarna som världens största ölkonsumnet. För övrigt så smakar ölen här utspädd ap-piss. Ännu värre i Thailand. Den bästa kan man hitta i Plzen i Tjeckien.
Den största favoriten är mango. Synd att säsongen är begränsad, finns ingen i våra trakter när vi är nere på sommaren. Mangosteen är en annan favorit + lamjai. Aroy maak maak.
Finns det något godare än mango + khao niao som dessert?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.