SV: Nong Nasaeng (Chaiyaphum)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Bravo! Kanonbilder.. ´Det här lär bli en rolig tråd att följa. extra karma :wai:

Ps. Dock bör du ta ner bilderna i storlek så att man ser bilderna i större format. Zäta bör kunna förklara hur man gör.

Mycket fina bilder och hus!

Är "halvväggen" i köket till för att hindra snedregn från att komma in, eller är det bara insynsskydd om du går till köket i bara kalsingar? :)

Till skillnad från "Barfine" så har jag hört talas om landkrabbor, men jag hade ingen aning om att de såg ut så där :)

>legolas
Nej, jag menade inte snedtaket, utan "skärmen" man ser till vänster under taket. Vad är den för?

((("Landkrabba" var bara menat som en ordvits mellan ditt foto och vad sjömän kallar sjöovana :)

"Lunkan " sa:
>legolas
Nej, jag menade inte snedtaket, utan "skärmen" man ser till vänster under taket. Vad är den för?

((("Landkrabba" var bara menat som en ordvits mellan ditt foto och vad sjömän kallar sjöovana :)

Menar du "Sneväggen" under taket Lunkan?

Det kanske man kan kalla den, men jag tycker den ser rak ut :)
=Väggen/skärmen till vänster under taket.

Jag trodde Lunkan menade skärmväggen mitt på fotot föreställande baksidan.. Men Jag kan ha fel :wai:

"legolas " sa:
OK ni frågar efter skärmväggen vid diskplatsen mitt på fotot. Inte till vänster av taket då... där finns ju ingenting....
Den väggen la jag till för att hindra att man står i drag när man diskar. PLUS att det ser estetiskt bra ut tycker jag i alla fall...

Det tycker jag med blev riktigt snyggt :thumbsup: Men jag tror inte det var det Lunkan menade

Jo, det var den jag menade.
((Det finns väl ingen annan vägg i köket än den och husväggen? :)

Hade de på cement eller vad på vägen? Är det på allmän väg eller privat?

Är det fortfarande så där översvämmat eller är det från för några månader sedan?

Har du några "rena naturbilder" från trakten?

Tjusiga bilder, Legolas. Har bara gjort ett kort besök i Chaiyaphum, det är en hel dagsutflykt från Nong Bua Lamphu. :clap_tranparent:

Berralund :wai:

Kul Lego!
Korten kunde lika gärna varit tagna här nere i Ko Lanta.
Det ser precis likadant ut :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
Chatsuwan
C

Tillbaka