SV: Räkna ut bästa dagen för giftermål

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

andrejsdenruskige

Forumveteran
Själv körde vi borgerligt i Sverige med en advokat. Vi tog det när jag hade tid och advokaten inte hade annat för sig.

Jag undrar om man hade fått samma svar om man frågat olika munkar?
 
Vi får låta någon som e på gång o gifta sig där nere kolla upp flera munkar :D
 
Helt seriöst, vi har en överguru när det gäller datum och stjärntecken här på forumet, han kallar sig Lunkan. När det gäller det mesta om Thailand i allmänhet och stjärntecken i i synnerhet är han mannen som kan hjälpa er i era funderingar. OBS han är ute på en avstängning så om ni återkommer om en typ månad så kan han eventuellt vara behjälplig.

MVH b-tung
 
"b-tung " sa:
Helt seriöst, vi har en överguru när det gäller datum och stjärntecken här på forumet, han kallar sig Lunkan. När det gäller det mesta om Thailand i allmänhet och stjärntecken i i synnerhet är han mannen som kan hjälpa er i era funderingar. OBS han är ute på en avstängning så om ni återkommer om en typ månad så kan han eventuellt vara behjälplig.

MVH b-tung


Mig veterligt är Lunkan inte avstängd, så vi får hoppas att han kan skingra alla tvivel snabbare än så. ;)
 
Aha, trodde att det var ofta förekommande....Avstängningar alltså ;)
 
"Berralund " sa:
Mig veterligt är Lunkan inte avstängd, så vi får hoppas att han kan skingra alla tvivel snabbare än så. ;)
Korekt. Inte avstängd. Jag har bara viktigare saker för mig ibland :)

Gällande det här har jag ingen aning annat än att många thai bryr sig.

Det kan kanske ha att göra med biorytmer, som är kända i väst också. T ex vore det ju bra om båda i brudparet är i bra form vid bröllopet och närmast efter det, och speciellt att det inte blir på någons otursdag. Egentligen är det inte "otursdag", men man blir fumlg, och då är det ju lättare hänt att det sker olyckor :)

---
Om flera kommer fram till ungefär samma, oberoende av varandra, så är det väl troligt att de räknar och inte tittar var det är ledigt i en munks kalender? :)
 
"Lunkan " sa:
Korekt. Inte avstängd. Jag har bara viktigare saker för mig ibland :)

Gällande det här har jag ingen aning annat än att många thai bryr sig.

Det kan kanske ha att göra med biorytmer, som är kända i väst också. T ex vore det ju bra om båda i brudparet är i bra form vid bröllopet och närmast efter det, och speciellt att det inte blir på någons otursdag. Egentligen är det inte "otursdag", men man blir fumlg, och då är det ju lättare hänt att det sker olyckor :)

---
Om flera kommer fram till ungefär samma, oberoende av varandra, så är det väl troligt att de räknar och inte tittar var det är ledigt i en munks kalender? :)


Ja, det kan ju absolut vara en fördel om brudparet är i god form, speciellt till bröllopsnatten haha. Framför allt för brudgummen, men det finns ju hjälp att få. ;) ;) ;)
 
"Berralund " sa:
Ja, det kan ju absolut vara en fördel om brudparet är i god form, speciellt till bröllopsnatten haha. Framför allt för brudgummen, men det finns ju hjälp att få. ;) ;) ;)
Kvinliga menscykeln känner väl alla till? :)
Men inte så många känner till att män har en lika lång cykel, som gör att lusten går upp och ned. Kanske ni inte märkt eftersom en annan faktor är stimulering från omgivningen :)
Fiskar har f ö tydligare toppar och bottnar gällande lusten.

(Det finns tre stycken olika cykler för kropp, mental styrka och intellekt, tror jag det var. De är 24, 28 och 31 dagar normalt. Fummeldagar blir det då en eller flera cykler skär medellinjen, ju fler samtidigt desto värre. Då alla tre skär samma dag bör man nog ligga still hela dagen :) Fummeldagarna förklaras med att man är i obalans då linjen byter sida. Inte vet jag men då jag kollat i efterhand varför jag t ex fortsatte tappa böcker i bokhandeln, så var det en dubbel fummeldag.)
 
Själv har jag ingen upp och nedgång när det gäller lusten. ;)

Vilka slags fiskar är du det åsyftar? Söt eller havsvatten fiskar?

Ps. Stimulering från omgivningen .... Den var kul den :)
 
"Gazton " sa:
Själv har jag ingen upp och nedgång när det gäller lusten. ;)

Vilka slags fiskar är du det åsyftar? Söt eller havsvatten fiskar?

Ps. Stimulering från omgivningen .... Den var kul den :)

Du är för ung ännu, du har inte kommit i övergångsåldern än ;) Därför du inte märkt av din (PMS) upp och nedgång.
 
"Kycklingen " sa:
Du är för ung ännu, du har inte kommit i övergångsåldern än ;) Därför du inte märkt av din (PMS) upp och nedgång.
Det är upp och nedgångar för unga också, men det märks inte lika tydligt om kapaciteten varrierar mellan 5 - 15 per dag
som mellan 0 - 3 :)
 
"Lunkan " sa:
Det är upp och nedgångar för unga också, men det märks inte lika tydligt om kapaciteten varrierar mellan 5 - 15 per dag
som mellan 0 - 3 :)

Jag är trög, men vad menar du med det du skrev här, jag förstår inte?
 
Jag överdrev lite :)
men jag menade att unga män kan fungera flera gånger per dygn även vid bottnarna på cykeln, och då märks de inte så tydligt.
 
"legolas " sa:
Jag tycker att man skall ta i beaktande att vi lite äldre kanske har fått våra prioriteringar rätt "inställda" med ålderns rätt..... Förr så var ju fortplantning det enda allenagörande, och vi gick över lik för att få oss ett "litet".

Nu vid lite äldre år, så tycker vi det inte längre är lika kul att hålla på för länge och svetta ner oss i sänghalmen... Nä en 10-15 minuter och sedan på med Tipsextra det är modellen... Så det har inget med brist på lust att göra, det har bara med prioritering att göra, vilket vi anser vara viktigast...

Du ä la för go. Sex som förspel till tipsextra. Jag ser bilden för mitt inre öga. En lagom rosig Legolas i soffan, klädd i nätbrynja och med en Prips Blå i handen ;D ;D ;D
Karma för det!

Med ett smil från
Anubaan
 
"anubaan " sa:
Du ä la för go. Sex som förspel till tipsextra. Jag ser bilden för mitt inre öga. En lagom rosig Legolas i soffan, klädd i nätbrynja och med en Prips Blå i handen ;D ;D ;D
Karma för det!

Med ett smil från
Anubaan


Den var bra den! Det är bara det att nu är Tipsextra ersatt av Thaiboxning på söndagen och Pripps Blå är ersatt av Leo med is! ;D ;D ;D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

R
Svar
37
Visningar
4 K
glimten66
G
M
Svar
1
Visningar
5 K
A
 
Tillbaka
Topp