SV: Travet - Dagens Dubbel - betting på hög nivå

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
sir 1 frugan har mer på sina konton än va jag har :) förstår inte riktigt det ;)

se till o sätt dom nu hästkrake
Jag håller tummarna för att du och den där pensionerade travaren ska få in storkovan. Även om travaren är trevande i sina försök att hitta rätt bland mulorna :)

"Sir One " sa:
Jag håller tummarna för att du och den där pensionerade travaren ska få in storkovan. Även om travaren är trevande i sina försök att hitta rätt bland mulorna :)

Tror hans spåkula e trasig :)

Många gamla elaka hingstar hingstar börjar prestera bättre som kullösa på äldre dar, så då förstår ni hur bra detta tillstånd har blivit för vår gråa valack legolas......

:laugh:
"b-tung " sa:
Många gamla elaka hingstar hingstar börjar prestera bättre som kullösa på äldre dar, så då förstår ni hur bra detta tillstånd har blivit för vår gråa valack legolas......
:nod: karma för en kul kulkommentar.

"b-tung " sa:

Se bara på mej!...och avkomman blev vacker....

100_3398.jpg

Vilken av de tre levande varelserna är det, den som sitter på bänken/bordet, den som står brevid eller den söta flickan närmast kameran :D

[quote author=Janne link=topic=5689.msg101470#msg1

01470 date=1366894071]
Vilken av de tre levande varelserna är det, den som sitter på bänken/bordet, den som står brevid eller den söta flickan närmast kameran :D
[/quote]

Det är den mest levande...hon längst fram...och pappan var 61 när hon föddes...
en underbar liten tjej..som går till dagis med gamla pappan varje dag! :nod:
Så än är det inte försent,,"gubbar"!

Areeya

"Sir One " sa:
Även en blind höna kan hitta ett korn :)
Ja du, det är en rasande söt unge. Hon får en karma av mig.

Hon tackar...! men i nästa andetag säjer hon att kornen troligtvis har "tröskats nu"! :-\

Areeya

"areeya " sa:

Areeya
Har du tur får du uppleva hennes 18 årsdag. :nod:

När min grabb började dagis och jag hämtade honom så sa en del kompisa nu kommer din morfar ... nej det är pappa sa han sen är det ingen som brytt sig, och det finns en del äldre pappor också ... jag är ju bara 50 så jag kanske får uppleva mina barns 30 årsdagar i varje fall ...

"areeya " sa:

Areeya
Jag drev lite med dig ... visste att det var hon ... inte helt olik min dotter, främst i håret ...

Ni är för goa, men visst är hon jättesöt. Men jag fattar inte hur man kan hamna så :offtopic: i en travtråd med DD. ;) ;) ;)

"areeya " sa:
Ja du .."possitiva" Gunnarg..det räcker för mej...bara jag får dessa år....... :nod:

Areeya
Det var väl positivt av mig att du får tillbringa din ålderdom tillsammans med din dotter och inte sitta på ett äldreboende resten av livet. ;D ;D ;D

OT, nja vi travar väl alla på i livet och satsar (betting) i detta fall på en thailändsk kvinna och 9 månader efter DD föds ju det lilla söta barnet ... klockrent ;D :D

"Janne " sa:
OT, nja vi travar väl alla på i livet och satsar (betting) i detta fall på en thailändsk kvinna och 9 månader efter DD föds ju det lilla söta barnet ... klockrent ;D :D

Du har rätt, det blir en klar karma för det avväpnande svaret. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
19 K
magnusjansson
M
R
Svar