SV: V75 tävling (till hösten??) We´re in it to win it!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Gazton kul att du vill vara med. men du!! det skall alltså vara 1 häst i ett lopp, 2 häst i ett annat lopp, 3 hästar i ett annat lopp o.s.v. upp till 7 hästar i ett annat lopp. kan du rätta till det du lämnat in, så du inte får för stora fördelar gentemot de andra kämparna i denna tävling!!!

Jag tycker att inlämnad rad gäller

"Kycklingen " sa:
Enligt reglerna får man väl ändra hur många gånger man vill, bara man gör det innan kl.14.00 på lördagen eller?

Vet faktiskt inte, men jag ändrar inte sen jag väl har bestämt mig. Tänk om ursprungsraden hade gått in.... :eek:

"Berralund " sa:
Grattis B-tung, vi ser ju nu vem som kan det här med havremopeder!! Men vi andra lurar på upploppsrakan... :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent:

Jovisst för en annan måste det nog bli en jäkligt lååång upploppsraka :sad_tranparent:

"legolas " sa:
Matteisurin, du är ju definitivt en sådan där explosiv tottovovve, så att du ligger och pyr i "vinnarhölet" långt in på upploppsrakan, är ju bara till din fördel. Du kommer att få luckan, B-tung kör ju antagligen som Galopp-Ludde och lämnar lucka, och då spurtar du förbi och vinner hela skiten...

Den satans Ludde, faaan hade han inte lämnat den luckan till 1:an i 6:e avdelningen då hade jag haft 50:- på dubbeln, typ kanske 2.000:- in...... och dessutom mycket mer poäng i sammandraget i tävlingen... Jag anar att B-tung är lite grand av en "rötegubbe" som vi säger på bästkusten.
:mad: :mad: :mad: :mad:

Legolas: Kan inte annat än att ge dig en karma för dom vackra orden.. ;D :)

Läste vad Takter sa, bäst att välja närmaste vägen till mål, sen att han vann med krafter kvar till ett nytt svenskt rekord gör det inte sämre precis

"legolas " sa:
Enligt de regler som jag delgett Er alla tidigare, så gäller "Lagt kort ligger", alltså de regler och stadgar som följs utav både Svenska som Thailändska travförbundet. Ni kan ju pröva att ändra Er rad på ATG.SE när ni väl lämnat in....

Nä mina små amöbor, så mycket skoj och extraarbete skall vi inte ha......

----------------------------------

Jag har ju inte läst reglerna eftersom jag ändå inte kunde vara med denna omgången, men då fattar jag inte varför det var så viktigt med att jag skulle få tag i Gazton om att han skulle ändra rad, om man nu inte skulle det enligt reglerna. Det kan vara för att jag är blond, annars att det r för tidigt på morgonen för mig att fatta. :D

vad är detta för snack???? Du skall fanimej inte alls dra dig ur... Nu hoppade du med på ett bananskal och du välkomnades, man skiter bara inte i det då som tack.... Nu får du fanimej fullfölja det du åttagit dig....

Gaz hade fel antal hästar i något lopp, därför var det viktigt. Tror han hade plockat ut för många.

Oki :) Nu hänger jag med.
Jag tänkte ju vara med när nästa omgång startar efter sommaren, bra att veta lite innan vad och hur det funkar.

Nog med det sockersöta, nu ligger allt fokus på nästa lördags tävlingar med nya havremoppar, förhoppningsvis lite mer alerta ur min synvinkel än senast ;) ;)

Trots min usla inledning, har jag fortfarande segern inom synhåll ;) så här kommer veckans rad !

V75 1 - 5,8
V75 2 - 4,6,10
V75 3 - 2,5,7,9
V75 4 - 2,3,4,6,7
V75 5 - 10
V75 6 - 1,4,8,9,10,11
V75 7 - 3,4,5,6,9,10,11

Mats

Det kanske går bättre om man är tidig??

V75 1: 8
V75 2: 3, 6, 7
V75 3: 3, 5, 6, 7, 9