svensk tv i thailand

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

danto

Nykomling
Hur får man in svensk tv i thailand.Går det med en parabol i så fall vilka grader är inställningen.Eller har ni några tips.
mvh.Danto
 
Det finns lite från svt. GISSAR det är på sateliten, som är över Sri Lanka.
Men du kan se mycket mer svensk TV via webTV. svt, tv3, tv4 osv
Ofta problem med att få åtkomst utanför Sverige, men det går att lösa med annonymt surfande på något sätt så de luras att man är i Sverige. (Har inte koll på hur, för jag sitter i Sverige, så jag har inte behövt det själv än.)
 
Om man nu får göra lite reklam för sidan, den bästa sajten, med svenska program eller program textade på svenska.


Omskalad till 95% (var 843 x 598) - Klicka på bilden för att förstora


Ett smakprov från de senaste dagarna.
 
"legolas " sa:
Synd om detta bara var en engångskille... Skulle varit kul att kunna kolla om det var nåt bra att ha..
Men vi får väl hoppas att han dyker upp igen. Och att han ger oss en riktig länk till denna TV-sida.

Haha.. du är ju go.. Engångskille.. Nja vi får väl hoppas han dyker upp igen..
 
"legolas " sa:
Kollade precis på TV1 nu, så jädra häftigt, men när jag prövade de andra kanalerna så ville det sig inte längre.
En still fråga, efter min månad, hur skal man signa upp sig???? Vill ju gärna gå vidare med detta och behålla det......
Tacksam för svar
Fick du igång den?
Jag kom bara till inloggningssidan, fastän jag försökte korta adressen, men det kanske inte ska fungera från Sverige?
 
"legolas " sa:
Man kan tydligen signa upp sig. Phuket town hjälpte mig så jag fick en
prövotid på nån mnad (tack för det) och så gav hon mig mitt inloggningsnamn samt lösenord.....
Iofs behöver jag den inte än på ett tag, men signa upp sig var? Underligt att de inte släpper fram besökare till en registrerings/betalnings/ansökningssida.
 
Ring numret som står på sidan 08 03832829 så hjälper den killen er med inloggningsuppgifter.
Inloggning funkar bara i Thailand vad jag förstår.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
1 K
A
R
Svar
27
Visningar
9 K
Anonym
A
S
Svar
40
Visningar
10 K
Shaowpanyaa
S
A
Svar
2
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp