Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
svenska kändisar som har en svensk pappa och thailändsk mamma?
Den ende som är duktig i Thailand, är ju han Andersson med 2 svenska föräldrar, han sjunger ju motsvarigheten till "Stinta i kortkort" fast Isaan då...
Har du själv något förslag? Jag kan inte koma på en endaste en faktiskt. Kanske är större chans att finna en kändis med dina kriterier i Thailand än i Sverige.
Här gillar dom ju blandat blod på ett helt annat sätt, då ju vit hud, stora näsor, och plastbröst är stora attraktioner..
Nej jag har inga förslag det var därför jag startade tråden. Det finns en känd bloggare i Sverige som har en svensk styvpappa men inte svensk biologisk pappa. Då är frågan hur kan det finnas så få kända svenskar med svensk pappa och thailändsk mamma trots att vi har så många sådana par i Sverige?
Ja du en bra fråga. Om du tänker på att det är mycket vanligare med kändisar bland bland-barnen i Thailand? Ja då kan det bero det på som jag nämnde, att thailändare är mycket mer inne på att:
a - Se ut som västerlänningar och ta efter dom i det mesta
b - Att aldrig erkänna det för någon levande själ...
Så Lukhrung i Thailand får ofta en flygande start om dom nu fikar efter att bli kändisar... I Sverige så är vi ju inte så himla lättimponerade i det fallet..
Den senaste vinnaren av Miss Universe Thailand är Thai/Svensk. Förutom att hon onekligen ser rätt bra ut har hon dessutom en examen från Handels i Stockholm så hon får nog anses som en ganska bra förebild.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.