Svenska kronan rekordlåg

3 barndomsvänner dog av överdos 2018, den ene siste i sin familj, hans lillebror dog i mina armar i Köpenhamn på Eestergaade Julafton 2006.
Jag är inte född med guldsked, jag har byggt upp eget liv utanför kriminalitet som många av mina barndomsvänner är fast i.
Tack kompis fina ord. Du är omtänksam
Jag har själv haft det tufft men inte som dig. Det rullar på bra nu för oss men livet kommer bli än lättare i höst då vi betalt av båda bilarna. Stoppar undan lite hela tiden men det är roligare att ha ett mål av typen Ducati än att säga man ska ha si eller så mkt på banken.
När det gäller bilskrället i Sverige så kanske jag byter ut den i höst men mest för jag behöver en större

3 barndomsvänner dog av överdos 2018, den ene siste i sin familj, hans lillebror dog i mina armar i Köpenhamn på Eestergaade Julafton 2006.
Jag är inte född med guldsked, jag har byggt upp eget liv utanför kriminalitet som många av mina barndomsvänner är fast i.
Det ska du vara stolt över! Det är inte vem som helst som kommer loss från noll och dåligt umgänge/uppväxt eller liknande! Känner folk som har försökt men det brukar skita sig, antingen på grund av umgänge som inte tål att någon kommer loss eller att gamla saker kommer ikapp och raserar så när någon gör något vettigt av livet är det bara att gratulera och glädjas åt deras lycka!

Mitt vänsteröra är demolerat från machete fight, vänster lunga vart punkterad från knivhugg, ryggen rätt ärrad från machete slag, krossat bäcken m.m.
Nä jag har inte haft det så lätt, och jävligt glad över mitt lugna liv nu, då det inte va så bra i ungdommen.
Så jag skryter inte.
Jag är skitglad att jag tog mig ur skiten, och det jävligt bra, jag lyckades
http://www.quickmeme.com/img/a0/a0d66e6e61efd470c6ccd14e444be030b1fd356f0e2b33ed2ef9bbe224263506.jpg

Lipa, nej har inget med tuffhet att göra.
Som sagt jag kan väl sitta och ljuga istället om det är så jobbigt när jag skriver.
Är du sur för jag tyckte du var en mansgris eller?

Funderar på att minska för många verkar ju störa sig på mitt liv.
Du ville ge mig stryk skrev du. Människor som hotar andra människor över forum sätter jag inte stort värde på. :wai:

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Lägg ned nu. Jag vet inte hur mycket allvar det var i det inlägget riktat mot @Kycklingen men oavsett så var det vidrigt och way over the limit. Det betyder inte att jag stödjer uttryck som att hota någon med stryk.
Finns bara två läge där man förmodligen får svårt att inte ta till handgemäng, 1 om någon skulle gör mina barn illa. 2 likaså mot min fru;)

Man tycker jag skryter, men jag är lite stolt innan jag flyttade till Thailand bodde jag i husvagn på Lisebergs och Möndals camping, sista månaderna i lgnht på kronogården i Trollhättan.
Haft 0 och ingenting, nu har jag familj och rätt gött liv.
Jag skryter inte jag är bara jäkligt glad över att jag tagit mig ur en misär, där jag inte hade nåt att vakna upp till.
Jag delar med mig av min lycka men vissa ser det som skryt.

Visa bilaga 75584
Härligt att höra jag älskar folk som gör rätt för sig själva.

Tyvvär finns det inget i nuläget som pekar på bättre växelkurs detta året, kan till och med bli värre om Sverige får nyval.
Ok då om det blir totalkabalik under Thaivalet.
Men går valet här smort och omval i Sverige skall man nog räkna med ännu sämre kurs.
Räntehöjningarna kommer inte påverka nåt större då Thailand har en räntehöjningsplan som är lik.
Thailand är under stark utveckling, Norden får nog räkna med en tillbakagång dom närmsta åren och tror löneläget mellan SEA/Europa kommer minska.
Skulle det bli nyval i Sverige och M+Kd+ Sd fick majoritet, vilket inte är orimligt, och vi slapp Jan "Judas" Björklund och 30 silverpenningarnas drottning , Annie Lööf, så kunde kronan stärkas.

Det är många "men" men om Löfven får fortsätta så blir nog kursen ännu sämre!

Lipa, nej har inget med tuffhet att göra.
Som sagt jag kan väl sitta och ljuga istället om det är så jobbigt när jag skriver.
Är du sur för jag tyckte du var en mansgris eller?

Funderar på att minska för många verkar ju störa sig på mitt liv.
Stör mej inte på ditt liv det får du leva som du vill. Stör mej på att du kan skriva va f-n du vill och inte bli utvisad
Sen kanske inte så viktigt men den tid du lägger ner här och skryter ur duktig du är och rik skulle du ha byggt din
altan själv.. Men det klarar du inte förstår jag. Prova jobba så ska du se att det är roligt

Ser ju hur folk förnekar, min kusin hängde sig jämte hämbränningsapp
Stör mej inte på ditt liv det får du leva som du vill. Stör mej på att du kan skriva va f-n du vill och inte bli utvisad
Sen kanske inte så viktigt men den tid du lägger ner här och skryter ur duktig du är och rik skulle du ha byggt din
altan själv.. Men det klarar du inte förstår jag. Prova jobba så ska du se att det är roligt
Men hallå, jag har varit tydlig med att jag är inte rik, ja har ok inkomst men jag har inte hunnit spara.
Jag skrev att en mansgris vad värd en käftsmäll när han fråga om lättklädda bilder på kycklingen, fel/rätt vad vet jag.
Jag har inte skrytit om att jag är rik, sagt att jag haft hyffsad inkomst.

Du snackar som en börsmäklare @nmax som vill gardera sig mot kunden.:cool:
Sämre eller bättre.:D:D:D
2019 är ett klurigt år att förutspå.
Många förståsigpåare säger ju att nästa lågkonjunktur kommer att blå långdragen och om det är den som nalkas runt hörnet nu så är årets ras bara början.
Men personligen är jag inte alls så säker på att det verkligen kommer en lågkonjunktur nu, har trott det länge men börjat ändra mig.
Allt är förändrat och det kan mycket väl bli så att det bara blir en liten krusning och sen nya tag som förlänger högkonjunkturen ett antal år och för börsen upp mot nya ATH. Ekonomin i världen är ju eg ganska stark så vad är det som talar för lågkonjunktur mer än att högkonjunkturen varat länge?
Kom ju ex in urstarka jobbrapporter från USA i fredags.

2019 är ett klurigt år att förutspå.
Många förståsigpåare säger ju att nästa lågkonjunktur kommer att blå långdragen och om det är den som nalkas runt hörnet nu så är årets ras bara början.
Men personligen är jag inte alls så säker på att det verkligen kommer en lågkonjunktur nu, har trott det länge men börjat ändra mig.
Allt är förändrat och det kan mycket väl bli så att det bara blir en liten krusning och sen nya tag som förlänger högkonjunkturen ett antal år och för börsen upp mot nya ATH. Ekonomin i världen är ju eg ganska stark så vad är det som talar för lågkonjunktur mer än att högkonjunkturen varat länge?
Kom ju ex in urstarka jobbrapporter från USA i fredags.
Lågonjunkturen kommer inte nästa månad
Jag tro att den kommer om ca 1 till 2 år
Men man får vara väldigt NOGA med vad man väljer.
Som jag sagt har inget med sverige att göra inom investering.
Men hade jag det skulle jag ha övervikt i banker.
Men jag har listat ut vad jag kommer att köpa här i Thailand av aktier @nmax

Lågonjunkturen kommer inte nästa månad
Jag tro att den kommer om ca 1 till 2 år
Men man får vara väldigt NOGA med vad man väljer.
Som jag sagt har inget med sverige att göra inom investering.
Men hade jag det skulle jag ha övervikt i banker.
Men jag har listat ut vad jag kommer att köpa här i Thailand av aktier @nmax
Intressant hur du tänker ang Thailand, dela gärna :)

Topp