Svenska kronan stärks nu hela tiden långsamt mot Thaibathen

 
A

Anonym

Gäst
Undrar om detta håller i sig , är det Thbt som rasar eller kronan som stärks
 
Svt-text nyss Us dollar 8,50 Thb 0,2444
Dyr dollar = dyr baht.
Det dröjer väl innan riksbanken höjer räntorna, men när dom gör det då blir kronan stark igen.
 
Just nu 4,10 , går åt rätt håll i alla fall ... snartt tillbaka på ca 4,35 -4,40 , allt över 4 är ok anser jag . Trodde på ett ras som alla förutspådde men icke .... Men nu går ju Sveriges tillväxt dåligt helt plötsligt ,undrar hur det skall bortförklaras ..
 
Just nu 4,10 , går åt rätt håll i alla fall ... snartt tillbaka på ca 4,35 -4,40 , allt över 4 är ok anser jag . Trodde på ett ras som alla förutspådde men icke .... Men nu går ju Sveriges tillväxt dåligt helt plötsligt ,undrar hur det skall bortförklaras ..
Ok inte kollat kursen senaste tiden, men bra om den stärks även om det är lite.

Ja svetsarn hittar la på nåt som vanligt.
 
Just nu 4,10 , går åt rätt håll i alla fall ... snartt tillbaka på ca 4,35 -4,40 , allt över 4 är ok anser jag . Trodde på ett ras som alla förutspådde men icke .... Men nu går ju Sveriges tillväxt dåligt helt plötsligt ,undrar hur det skall bortförklaras ..
Kollat kronan dagligen och anser 4.1 vara dåligt, dagen innan Brexit fick man 4.32.
Allt under 4.50 på Svenska är dåligt.
 
självklart så är 5,50 det jag vill ha , allt under är SKIIIT ! Fn Jonas , har du blivit Thai på riktigt , jag menar då "aldrig nöjd" samt"Vill ha mer" ;)
 
självklart så är 5,50 det jag vill ha , allt under är SKIIIT ! Fn Jonas , har du blivit Thai på riktigt , jag menar då "aldrig nöjd" samt"Vill ha mer" ;)
Ja 4.50 tycker jag är rimligt för kronan, du har bara vant dig vid dålig kurs.
Så dåligt som den står nu är inget att hurra för.
Men det är bara dagar kvar till val i Thailand så kan gå snabbt åt något håll kanske beroende på valutgången?
 
Intressant , jag är inte uppdaterad Jonas , när är valet och vad handlar valet om egentligen , inte är det ett presidentval i alla fall .. Tror inte att något förändras då Prutten inte kommer att flytta på sig ...
Vad tror du händer , min tråd så jag kan ju ändra innehållet och kallar denna tråd nu

VAD HÄNDER I THAILAND VID KOMMANDE VAL ??:)
 
Kom ni ihåg när Feldt( tror jag det va) som höjde räntan till 500% på 90-talet.
Jag fick då över 700Bht på en svensk hundring, några månader senare fick man 270bht.
 
Intressant , jag är inte uppdaterad Jonas , när är valet och vad handlar valet om egentligen , inte är det ett presidentval i alla fall .. Tror inte att något förändras då Prutten inte kommer att flytta på sig ...
Vad tror du händer , min tråd så jag kan ju ändra innehållet och kallar denna tråd nu

VAD HÄNDER I THAILAND VID KOMMANDE VAL ??:)
Nej det är inget presidentval.
På Söndag är det val för Thailands constitutional referendum och utfallet här kommer påverka vad som kommer hända i Framtiden.
Hur kan du inte vara uppdaterad på det, står ju i tidningarna dagligen om detta.
 
Jo, jag läser inte tidningar , läser bara Avpixlat , Expo samt fria tider :rolleyes: Dessutom bor jag ju i Sverige och här skiter alla i pilitiken , det blir som det bli och jag ORKAR bara inte med alla rasister i detta land ;)
 
Har läst detta nu , och hur skulle detta kunna förändra Pruttens allsmäktighet ....
 
Har läst detta nu , och hur skulle detta kunna förändra Pruttens allsmäktighet ....
Jag skrev bathen kanske finansmarknaden känner att ena utgången är bättre än den andra vad vet jag vi får se nästa vecka men valutor kan röra sig efter val som påverkar landet.
Jag har inte sagt att någon skall förändras.
 
Just nu 4,10 , går åt rätt håll i alla fall ... snartt tillbaka på ca 4,35 -4,40 , allt över 4 är ok anser jag . Trodde på ett ras som alla förutspådde men icke .... Men nu går ju Sveriges tillväxt dåligt helt plötsligt ,undrar hur det skall bortförklaras ..
Var kan du växla till 4.1?
 
Nog var det så att grundorsaken till den dåliga kursen är Brexit, det var då raset kom. Skit är det, hade önskat en mera normal kurs runt 4,30 - 4,50 just nu. Men det är bara att gilla läget.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
910
anonymous
A
 
Tillbaka
Topp