Svenskars resande till Thailand ökar.

 

PanPan

Forumveteran
Tvärtemot vad man kan tro ibland om inte annat när man läser dommedagsprofetiorna här på forumet så verkar Svenskars resande till Thailand öka.

Arbetstagarjul leder till långresor
Resorna till Thailand ökar med 3,7 procent i år jämfört med förra vintern, och 67 procent av alla svenskar som reser till Asien besöker just Thailand.

 
Det finns flera källor...

Thailand ut, andra in.
Klart det finns, så visa en källa som säger att dom Svenska turisterna minskar, inte att dom boende minskar, så man kan jämföra.
Enligt den artikeln är Thailand påväg att ta över 1:sta platsen som Svenskarnas favorit vinterresmål.
 
Klart det finns, så visa en källa som säger att dom Svenska turisterna minskar, inte att dom boende minskar, så man kan jämföra.
Enligt den artikeln är Thailand påväg att ta över 1:sta platsen som Svenskarnas favorit vinterresmål.
Jag påstår att svenska turister ökar med 8,4% till Vietnam och Filippinerna.
Hur fick du det till dom minskar i Thailand,???
 
Tvärtemot vad man kan tro ibland om inte annat när man läser dommedagsprofetiorna här på forumet så verkar Svenskars resande till Thailand öka.

Arbetstagarjul leder till långresor
Resorna till Thailand ökar med 3,7 procent i år jämfört med förra vintern, och 67 procent av alla svenskar som reser till Asien besöker just Thailand.


Hej

Hajade till när jag såg rubriken ökat resande till Thailand, det gick ju inte riktigt ihop med allt som har rapporterats det senaste året, men sen när jag insåg att det bara specifikt handlade om jul och nyårs ledigheten så var det ju inte så överraskande, men det är ju roligt att många svenskar verkar gilla Thailand.

Mvh isan lover
 
Hej

Hajade till när jag såg rubriken ökat resande till Thailand, det gick ju inte riktigt ihop med allt som har rapporterats det senaste året, men sen när jag insåg att det bara specifikt handlade om jul och nyårs ledigheten så var det ju inte så överraskande, men det är ju roligt att många svenskar verkar gilla Thailand.

Mvh isan lover
Det jag läst innan att boende och långtidsturister har tappat.
Det är ju en annan typ av turism, här handlar det ju säkert mer om yngre i arbetsför ålder som inte har några kopplingar till Thailand.
 
Klart det finns, så visa en källa som säger att dom Svenska turisterna minskar, inte att dom boende minskar, så man kan jämföra.
Enligt den artikeln är Thailand påväg att ta över 1:sta platsen som Svenskarnas favorit vinterresmål.
Var fullt .inte en plats ledigt i kärran ner igår .mycket Svenska par och ungdomar .så stämmer vad jag kunde se av de som flög nu i alla fallb
 
Jag lider med dig! När var du hemma senast och när är det dags igen? Det måste vara ett helvete att vara borta från sina kära så länge.

I år(19)! Mars-April.

Men jag ska ner till LOS(om det finns plats på flyget)nu i januari och hem till LOC i Mars. Det lutar åt en 60 day Turistvisa från Thai ambassaden.
Jo! En sak till Greta kan kyssa X:et mitt, för någon miljöbov är jag tusan i mig inte..
 
 

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp