Tambon, "fest" i grannbyn, Sakon Nakhon Thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

elmer

Medlem
Festen började med munkarnas "program" Sedan "danståget" till templet, cirka en kilometer att dansa. Tror att jag var ensam nykter där, men alla hade roligt och inga bråk. På kvällen blir det thaiboxning och utomhusfilm. Kanske åker jag tillbaka ikväll och kollar på boxning.

Bra jobbat Elmer karma skickat för den filmen

glimten66 :wai:

Bra filmat, du fick en fråga från tjejen (katöjen)
vad hände efter filmen var slut ;D ;D

"Wanpen " sa:
Bra filmat, du fick en fråga från tjejen (katöjen)
vad hände efter filmen var slut ;D ;D

Festen fortsatte med mat och musik. Jag hörde inte katöjens fråga, först då jag tittade på filmen här hemma. Hon ville förstås bjuda ut sig, eller hur....

Där var mer än 2 ladyboys.. 8)

Reflektioner:

Killen/Tjejen i turkos tröja och tajta byxor.. fy fan vad jag skrattade, underbart!
Vem fan är jätten med cowboyhatten .. Herregud han ser ju ut att vara 2 1/2 meter lång? Han framträder minst tre ggr på filmen.

I övrigt? Ja karma blir det för underhållningen 8)

Visst var det många ladyboys. Filmade med flit de för jag och min sambo tyckte de var festliga

"legolas " sa:
Skoj att du såg så många detaljer, jag såg bara 2 ladyboysare visserligen, men vad vet jag.. Hörde du inte vad den ena sa till "Elmer" - " What you want??",,, Elmer kunde nog fått sig ett rektigt skjut där om han ville, hahaha!!

Folk är jäkligt små här i Isaan. Föräldragenerationen ligger väl runt max. 150-160 cm. Så den killen med coyboyhatten som liknade Berralund, han var nog runt 185-190 kunde jag tänka mig..... Måste ha ätit mycket falangmat när han var liten, haha!!

Kul film i alla fall, skitkul faktiskt...

Tyvärr klarar inte vårt system av att se på filmer, YouTube etc. Så jag kan inte se detta förrän jag kommer hem. Men säger du att han liknar mig så... 8) 8)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp