Tangentbord?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
J

jpyllman

Gäst
Här hemma i svedala sitter man ju med ett svenskt tangentbord. Och man ser ju inte då var de Thailändska tecknen sitter. Min fru klarar sig ganska bra ändå för att hon är så van. Jag har klistermärken att sätta på tangentbordet. Jag har inte gjort det än. Någon som har erfarenhet av att sätta sådanna klistermärken på sitt tangentbord? Någon som vet om det finns att köpa sådanna klistermärken här i sverige om man vill sätta på flera tangentbord. Eller någon var man kan få tag på det. Eller har någon något bättre förslag. Skulle kanske köpa ett Thaitangentbord. Jag vet ju var alla svenska tecken sitter. :)

Jag behöver inte just nu. Undra mest om folk visste var man kunde hitta. Jag har inte tittat så mycke. Men jag har inte sett det där vi bor i Thailand. Och inte här hemma i sverige.

Hejsan jpyllman,

Jag köpte ett engelskt/thai tangentbord för något år sedan på internet. Fick det skickat till mig utan några problem. Här är adressen dit:
http://www.dcothai.com/index.php?cPath=800

Det är inte precis några hitech-prylar, men funkar gör dem. Finns även en hel del annat intressant där såsom böcker och multimedia för att lära sig thai.

Finns säkert en hel del andra onlinebutiker som säljer och skickar dessa prylar till sverige. Kanske vill du ha lite extra knappar på ditt tgb.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp