tankar inför resan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
ja, nu är det bara ett par veckor kvar tills vi ska åka och då kommer tankarna. vad ska vi ta med oss denna gång - bägge har vi sagt att vi ska banta ner på vårt bagage. vi får väl se hur det blir...

jag får nog gå igenom garderoben och kolla så att kläderna passar. ni vet det där med tjejer och vikten. inte för att jag gått upp så hemskt mkt men känslan. ja, flera kilo faktiskt efter varje resa.
man äter god mat, man äter godis, man dricker alkohol och så rör man sig inte på långt när mot hur man lever här hemma. på en månad
(förra resan) händer mkt. när man kommer hem är konditionen en skugga av vad den varit... men hämtas raskt upp igen som tur är. det är värre med kilona. det kanske låter som om jag blir större och större och det är väl inte riktigt sant. jag är nog ganska "medelviktig" för min längd. men som tjej svävar tankarna ofta runt vikten.

jag inte bara äter god mat. jag hänger på och äter när andra är hungriga. jag behöver inte vara hungrig själv för det är så tråkigt att gå och äta själv sen.

nej, nu ska vi nog kunna packa ihop oss i en ryggsäck. det måste gå. vi ska inte via bkk och shoppa. vi behöver inte dra med oss kläder som vi inte kommer att använda. varje resa är det något som aldrig blir använt. det är bättre och tvätta på plats.

marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
209
Visningar
17 K
Anonym
A
A