Tatuerare i Lamai

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Jag och frugan ska till Koh Samui och Lamai ( igen ) i December och över jul / nyår. Jag tänkte tatuera mig där den här gången. Undrar nu om någon känner till vilken av tatuerarna i Lamai som är den "bästa" ? Eller finns det någon annan tatuerare på ön som står i en klass för sig ? Samt hur mycket det generellt skiljer i pris mot att tatuera sig i Sverige ?
Jag känner till hur det ser ut i Lamai så ni kan enkelt beskriva var den "bästa" tatueraren finns.

Cosmo

hej cosmo!

det finns en tatuerare mkt centralt i lamai som heter Tan. vi har tatuerat oss där både min man, jag, vår dotter och flera av våra svenska kompisar som är bosatta därnere. stället ser inget speciellt ut men han är duktig och materialet är naturligtvis sterilt.
om du går utefter gatan närmast beachen så finns det en svensk restaurang som heter Ciao tror jag. ägaren heter Erik och stället kallas ibland att man går till Erik´s. i korsningen precis bredvid Erik´s på samma sida av gatan, alltså den sidan som är emot beachen har han sitt ställe.
Prismässigt tycker vi att det helt klart har gått upp men vi är inte så vana vid tatuerare men du måste pruta. Det finns flera tatuerare i lamai men de är inte speciellt billiga. en av dem reser till sverige varje år så han vet våra priser. det finns en tatuerare uppefter "glädjegatan" på vänster sida. vet inte om han är bra eller ej.

lycka till
marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp