Bifogar bilder på mina förehavanden och smärtor.Dock så återstår det en heeeeel del på huvudfiguren skorpionen som ska färgläggas men i huvudsak är det den strukturen jag vill ha och som med alla tatuerare så har de olika tatueringarna olika bakgrunder och orsak och den första som jag gjorde var ordet nelson och sen en avbild på han( en chihuahua) då tack vare han och hans inblandning i en tragisk historia för mig men ändå positiv då jag är där jag är idag pga han ..!!!
För att göra historien kort så försökte 2 st stjäla han ifrån mig. med 15 år som kampsportare/tyngdlyftare så var de fel person de försökte på så jag använde tyvärr mer våld än vad lagen krävde och fick mitt straff.De kom undan utan straff.
Mitt fall var de första i Sverige där en person har försvarat sin hund med våld och nu används det som grund tyvärr med dålig prognos för nästa inblandade.Djur är nämligen betydelselösa trots storlek och ålder samt hur länge man haft dem.
Som en heder på minnet så gjorde jag tatueringen pga den händelsen och jag bytte yrke och nu tjänar jag guld i Norge !!
Skorpionen har sitt ursprung i att jag förknippar mig med den då den är snäll så länge man är snäll mot mig men är du djävlig så kan jag vänta och vänta och sen sticka dig bakom ryggen på ett skadligt sätt innan du vet om det.
Jeab---Min fru har så klart en plats i mitt hjärta då hon är en stor del av orsaken till mitt förändrade lugna liv och förtjänade en plats----i ett hjärta---nördigt eller ej-----hon är min fru för resten av livet.
Tiger då?....Där kommer tyngdlyftaren i mig fram då jag kan se lika beskedlig ut och svag då jag är relativt kort (170 cm) men gröndjävulsk stark om de bär sig mot då jag tränat på elit nivå i marklyft ---lyft 185 kg på 70kg torrvikt
Tiger är en kissekatt om man stryker den rätthårigt...
Ja och resten är bara mitt namn på thai respektive hennes.
Kommentera gärna på detta.
Visa bilaga 4299
Visa bilaga 4301
Visa bilaga 4303