telefonnummer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Skulle försöka bord på the dome i bkk på julafton men misslyckas pga att jag inte kan ange mitt telenummer rätt
hur skall det anges

jag gissar bara nu för jag har faktiskt inte ett svar då jag inte testat men testa att skriva antingen

country code: 0046 area code: 070 mobile number: 3453453
eller om man ska ta bort nollan i i area code....eller skippa area code och skriv hela mobil nummret i sista rutan med eller utan första nollan... det e mitt frörslag...det måste väl nästan gå att testa sig fram ?

Köp ett Thailänskt kontantkort, kostar inte nämnvärt många Baht. Det blir dessutom bra mycket billigare att ringa hem, samt att localsamtal är jättebilligt. jag använder 1-2call, funkar utmärkt. Hälsn Thomas.

Om jag kommer ihåg rätt så ska det vara 00946 och om mobil 70.......... eller vad du har för början samma hemmatel.ta bort först 0 i riktnummret sen hela nummret.

Jag använder själv 1-2-call när jag är i thailand, men ringer man från thailand till sverige så slår man 00146 och sen nummret utan första 0:an i riktnummret, det borde vara något liknade för din del. eller så kan man om jag inte har fel slå +46 och sen nummret utan 0:an i riktnummret

001 är vanlig telefoni medan 009 går över internet, som är billigare men ibland överbelastat.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp