Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej., Kan nån hjälpa mig få fram "muay thai" i någon snygg, o samtidigt läslig stil så att jag kan tatuera in det? isåfall lägger jag upp bild på resultatet
jo, men o ha samma font på både brallor o som tatuering känns lite "kalle anka" tycker jag, därför tänkte jag först o främst kolla på andra stilar först
japp, ja känner till det där med magin inom muay thai, dock är jag ju västerlänning,så för mig skulle det räcka med "muay thai", de e ju oxå lite den västerländska stilen, o skylta med va man står för lixom. vad beträffar magiska tecken o amuletter kan ja säga att om jag skulle annammat alla attribut från alla kampsporter :ninja: jag tränat, huj huj, då hade jag haft HELA kroppen täckt med både tatueringar o tingel tangel :retard: (nu har jag bara halva kroppen tatuerad, jo jo, det är billigare i thailand) men det är lika fullt fascinerande att se dessa tatueringar, o vem vet, kanske en dag
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.