Thai musik

Hon gillar lite gott och blandat men gärna Isaanmusik. Men även min musiksmak duger i nödfall.

Carabao samt ren smörig Isaanmusik ,detta gillar vi båda , annars lyssnar jag på musik typ Bachman turner overdriwe samt gammal 70 -80tals musik från raggartiden ... Pretty women mm...:)

Carabao samt ren smörig Isaanmusik ,detta gillar vi båda , annars lyssnar jag på musik typ Bachman turner overdriwe samt gammal 70 -80tals musik från raggartiden ... Pretty women mm...:)
Inte thaimusik men jag kan varmt rekommendera SR P4 plus, finns bara på nätet. Har alltid den i bakgrunden på tableten. Musik för mogen ungdom som oss. :) :thumbsup:

Damen är inte så mycket för thaimusik.
Mycket västerländsk musik för hennes del.
Hon klagar dock på stor del av min musik, men då jag är ganska bred i smaken så gillar hon även en hel del av den musiken som jag lyssnar på.
Nu snurrar åtminstone Phil Collins mins en gång per dag. Eller, mestadels Against all odds med Phil Collins.

Jag gillar Sabaton. och förstå nu att det är en anti låt så ingen tysk propaganda låt, om man nu inte är lagd åt det hållet och gillar den delen.

Frugan gillar ju annars Body Slam, och annan musik för dom yngre.
Samma sångare som sprang runt hela landet för insamling till sjukvård och fick ihop en riktigt bra summa.

Själv gillar jag ju job2do, hans musik ger mig ro ;)

Men jag är även förtjust i thai Skinhead/punk/rock men jag kan inte namnet på något band jag har bara blandad skiva som jag gillar ;)

Också lite Thai Punk & Skinhead som jag inte tror så många här har stött på här nere ;)

Också lite Thai Punk & Skinhead som jag inte tror så många här har stött på här nere ;)
Fan fäller ju nästan tårar det är ju jag i Sverige fast för 23 år sen ;)
Fan vad jag ville hoppat runt där som en ungdom idag.

Dom har en Doc Marten shop inne på Megabagna, IKEA:s shopping mall, vad jag kände för att köpa mig par kängor och kavla upp byxorna och dra på kängorna igen och vara mig själv.

Släpptes ju en världsnyhet med idag från ett av världens kändaste band, nyheten får ni finna själva.

Hoppas den når Bangkok och att jag kan följa med @krister på konserten denna gången.

Världens romantiska låt för mig, den gick mycket på repeat i ungdommen.

Låt som handla om min uppväxt fast inte riktigt föräldrar delen då morsan och farsan tog hand om alla barn som alla andra föräldrar var rädda för så vårat hem va väl mer en fritidsgård.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp