Thai Snack Bästa Thai Forumet

Jag har antagligen skaffat nya medlemmar till forumet , men gar ju tvarr inte att se om dom har blivit medlemmar an, nar rekneverket star still

Ett Thai forum skall handla om Thailand.
Jag är medlem i flera Thai forum. Ett av dom det storsta handlar snart ingenting om Thailand längre utan mer som en svensk vecko tidning
Så for min del blir det mer och mer Thai Snack
Tänker du på "Vi Svenskar i Thailand"?
Det är inte en grupp som handlar om Thailand utan istället en grupp för Vi Svenskar i Thailand.
En del personer har förutfattade meningar om att allt måste handla om Thailand om det står ordet Thailand i rubriken.
Just den gruppen var speciellt skapad för att INTE ha krav att enbart hålla sig till Thailand utan vara ett forum för Svenskar i Thailand om allting, politik, hemlandet, vad som helst.
Det framgår ju i rubriken, då det inte står "Vi Svenskar om Thailand"

Jag håller med om att Thaisnack är ett bra forum. Bland annat för att det är just ett utvecklat forum med avdelningar så man kan intressera sig för specifika ämnen.

Tänker du på "Vi Svenskar i Thailand"?
Det är inte en grupp som handlar om Thailand utan istället en grupp för Vi Svenskar i Thailand.
En del personer har förutfattade meningar om att allt måste handla om Thailand om det står ordet Thailand i rubriken.
Just den gruppen var speciellt skapad för att INTE ha krav att enbart hålla sig till Thailand utan vara ett forum för Svenskar i Thailand om allting, politik, hemlandet, vad som helst.
Det framgår ju i rubriken, då det inte står "Vi Svenskar om Thailand"

Jag håller med om att Thaisnack är ett bra forum. Bland annat för att det är just ett utvecklat forum med avdelningar så man kan intressera sig för specifika ämnen.
Jag snackar om Maipenrai och inte Vi svenskar i Thailand

Jag tycker det bara blir samre och samre, en massa skit om sverige och en massa trams om ingenting

Det är samma på alla forum... Just att tramset börjar. Nog inget unikt.
Kan väl samtidigt säga att intresset att se foton inte särskilt intresserar många. Inlägg med politik tenderar att få en hel del likes. =)
Men håller med dig SC. Mer Thailand och mer foton =) Det är Thailand jag vill ha :p

Jag snackar om Maipenrai och inte Vi svenskar i Thailand
Ja det stämmer vad du säger om MPR. Men några gömmer ju sig här med Dubbelnick. Fick när jag sa till en att sluta med sin skit ett mail från en som jag visste var bästa kompis med han på MPR. Men jag svarade inte på mailet från han utan väntar ut han när han börjar skriva igen. Jag såg vem det var redan några månader innan han skickade mailet. Såg hans inlägg till dig då och tänkte att det måste vara en viss person från MPR.

Ja det stämmer vad du säger om MPR. Men några gömmer ju sig här med Dubbelnick. Fick när jag sa till en att sluta med sin skit ett mail från en som jag visste var bästa kompis med han på MPR. Men jag svarade inte på mailet från han utan väntar ut han när han börjar skriva igen. Jag såg vem det var redan några månader innan han skickade mailet. Såg hans inlägg till dig då och tänkte att det måste vara en viss person från MPR.
Ja jag har upptackt nagra jag med..

Ett Thai forum skall handla om Thailand.
Jag är medlem i flera Thai forum. Ett av dom det storsta handlar snart ingenting om Thailand längre utan mer som en svensk vecko tidning
Så for min del blir det mer och mer Thai Snack

Håller med Gotland helt och fullt om detta. Man kan i o f s ha en eller annan tråd med annat huvudinnehåll, men om det framgår av rubriken så är det ju var och en valfritt att öppna och läsa eller inte.......

Liknande trådar

Tillbaka
Topp