thaifest

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Sitter här och får ett infall.
jag tror att jag ska fixa till en thaifest för mina vänner och min familj som alla har varit i thailand.
Naturligtvis blir det enbart thailändsk musik med jobs 2 do

do do do do ter tam tam mai tueng tam kap chan daai

i spetsen (thailändsk reggae). köpte lite musik nu på resan.

kanske kan man bjuda på massaman gai, gai sataii, bor bia thodt..
Vi får väl köpa hem lite singha till maten och senare på kvällen så får vi väl bjuda på en frozen margarita och samsong coke..

För att spetsa till det lite så tycker jag att alla ska vara klädda i kläder som man brukar ha när man är i thailand - alltså sommarkläder o flipflop el. foppaskor
man kan ju ha varma överdragskläder från o till festen.
som välkomstdrink kan man ju göra gluay pan - bananmilkshake ev. lite spetsad. man kanske kan få några tips i thaibutiken här i stan.

vad tycker ni? tror ni inte det skulle bli kul.

marianne

[Hej mariane!
Välkommen tillbaka från resa!!!!!!!!

Det är mycket intresserad!!!Jag tror att ditt hjärta är i Thailand :D.
/phirawan

hej phirawan

tack. visst slår min hjärta för thailand och dess befolkning. det har berikat mitt liv helt klart. jag är inte samma människa som jag var innan jag reste till thailand första gången. det är jag glad för. thailand är ett underbart land med alla dess skiftningar.

ha re gött
marianne

hahaha do do do do ter tam tam mai tüng tam khap chan dai ....den lärde jag mig sist jag va i thailand och spelades hela tiden under son kran :D

men visst är den bra. vi hörde den i somras också men innan dess kan jag inte komma ihåg att jag hört den. köpte ett par skivor med thailändsk reggae som är ganska bra.

marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

W
Svar
2
Visningar
2 K
Wanpen
W

Tillbaka