thaifilmer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

strand

Gäst
är det nån som vet om filmer som dom pratar thai men är textat på svenska el engelska? det vore trevligt om jag o min flickvän kan se på samma film tillsammmans annars så blir det att hon tittar på thai o jag tittar på svensk.
:nod:

Hej
Shutter finns ju med Svensk text, och även engelsk, ladda bara hem den från DC++ eller Torrent.
Har också sett "Pid term yai hua jai wah woon", men kom ej ihåg om den var med Svensk text eller utan text. Också finns Rak sam sao, men tror inte den finns i Svensk text.

Det finns massor med thaifilmer med engelsk tal och thaisubtitles på piratebay och ladda ned och du behöver inget konto där.

Finns en mängd thai filmer som har engelsk text, och ett par med svensk text. Dom större och mer kända dyker oftast upp på svensk marknad, såsom Shutter, Ong Bak, Tom Yum Goong. Sen finns det dom som är mindre kände, men som oftast har engelsk text. Kan rekommendera Chocolate, en välspelad martial art film om en autistisk tjej. Finns den del torrent sidor, Piratebay är en, men de finns bättre, men då krävs registrering, OM siten ifråga är öppen för det. Andra filmer jag kan rekommendera är The Fatality. Och det står väl inte på förrän Ong Bak 2 dyker upp på dvd oxå. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp