Thaiguld (Guldpriser i Thailand) Vad kostar Thaiguld? Köp- och säljkurser.

 
Jag saknar Jo-Be uppdatering i denna tråden.



advertisement.gif

Gold Price by GTA / ราคาทองตามประกาศของสมาคมค้าทองคำ
ประจำวันที่ 07/05/2558 เวลา 15:18 น. (ครั้งที่ 4)
96.5% รับซื้อ (บาท) ขายออก (บาท)
ทองคำแท่ง 18,700.00 18,800.00
ทองรูปพรรณ 18,434.56 19,200.00
 
Jag saknar Jo-Be uppdatering i denna tråden.



advertisement.gif

Gold Price by GTA / ราคาทองตามประกาศของสมาคมค้าทองคำ
ประจำวันที่ 07/05/2558 เวลา 15:18 น. (ครั้งที่ 4)
96.5% รับซื้อ (บาท) ขายออก (บาท)
ทองคำแท่ง 18,700.00 18,800.00
ทองรูปพรรณ 18,434.56 19,200.00


Så bra då Kycklingen att du gör det, ingen är oumbärlig. Först när han startade den tråden...hmmmm tyckte jag? Var jag ju lite så där, vem är intresserad av det? Kommer du ihåg det, men när han förklarade så förstod jag och vips så blev jag jäkligt intresserad av att man kan ju faktiskt tjäna pengar på detta, nu är jag alltid intresserad av just detta, så ta du över, klarar du säkert lika bra som han!!!
 
Kycklingen här är det senaste, kanske fler kan hjälpa till :)

96.5%รับซื้อ (บาท)ขายออก (บาท)
ทองคำแท่ง18,750.0018,850.00
ทองรูปพรรณ18,480.0419,250.00

image.jpg
image.jpg
image.jpg


image.jpg


Hur jag än gör så blir det del, får inte bort dubbel platinium, men vad gör man
 
Ja ja! Vad är det man säger: -Man saknar inte kon förrän båset är tomt...

Guldpriset från Gold Traders Association.or.th
09-05/2558-2015 kl:09:20
(1 bath/15,2gr)
Köp <-> Sälj
Guldtacka: 18,750 <-> 18,850 Thb
Smycken: 18,480 <-> 19,250 Thb
__________________________________
http://www.goldtraders.or.th/

5daysgold.png


30daysgold.gif


Tackar, för saknandet och över att ni saknar ordentlig information, men det innebär inte att jag kommer att fortsätta med detta ämne, jag bara visar hur den bör se ut för att andra TS:are ska kunna förstå guldets upp och nedgång i Thailand...
 
Senast ändrad:
Ja ja! Vad är det man säger: -Man saknar inte kon förrän båset är tomt...

Guldpriset från Gold Traders Association.or.th
09-05/2558-2015 kl:09:20
(1 bath/15,2gr)
Köp <-> Sälj
Guldtacka: 18,750 <-> 18,850 Thb
Smycken: 18,480 <-> 19,250 Thb
__________________________________
http://www.goldtraders.or.th/

5daysgold.png


30daysgold.gif


Tackar, för saknandet och över att ni saknar ordentlig information, men det innebär inte att jag kommer att fortsätta med detta ämne, jag bara visar hur den bör se ut för att andra TS:are ska kunna förstå guldets upp och nedgång i Thailand...

hahahah, Jo-Be, grymt, så roligt att se gamla ansikten från fornstora dar. Grejen är ju att detta forum har ju haft sina uppgångar och dalar, men goa ansikten är efterlängtade, så sluta inte, sen den gången du förklarade för mig guldet, är du guld värd:wai::):wai::)

Lyco
 
Guldpriset från Gold Traders Association.or.th
25-05/2558-2015
(1 bath/15,2gr)
Köp <-> Sälj
Guldtacka: 19,050 <-> 19,150 Thb
Smycken: 18,768 <-> 19,550 Thb


image.jpg
 

Bara amatörer använder sig av "24tim."grafen, vad som har hänt de senaste 24timmarna är helt ointressant, jo! visst har det en betydelse.
Men för att man ska förstå hur guldet har rört sig under den senaste tiden och få ett hum och en känsla om hur guldpriset flexar uppåt & neråt och möjligtvis bli lite insatt hur framtida investeringar kan bli vinst eller förlust, så bör man använda sig av"5dagars"grafen, sen kan det lite då och nu vara nyttigt att slänga in en"30dagars" graf en gång i månaden Glimten, men som alla amatörer så bör du få en upplärningsperiod...

M.v.h. Jo-Be/Berra

Ps.

Istället för att kopiera"mitt utseende" på guldkursen gör en/ett eget utseende, COPYCAT!..

Ds.
 
Senast ändrad:
Bara amatörer använder sig av "24tim."grafen, vad som har hänt de senaste 24timmarna är helt ointressant, jo! visst har det en betydelse.
Men för att man ska förstå hur guldet har rört sig under den senaste tiden och få ett hum och en känsla om hur guldpriset flexar uppåt & neråt och möjligtvis bli lite insatt hur framtida investeringar kan bli vinst eller förlust, så bör man använda sig av"5dagars"grafen, sen kan det lite då och nu vara nyttigt att slänga in en"30dagars" graf en gång i månaden Glimten, men som alla amatörer så bör du få en upplärningsperiod...

M.v.h. Jo-Be/Berra
Tro inte att jag tagit över detta, jag lägger bara in den med jämna mellanrum, sen om det 24 timmars eller något annat är en annan sak, en bild säger mer än 1000 ord ;)

Jag tror inte att någon har tagit över efter dig vare sig det är guldpriset eller nyheter, men vi hjälps åt då och då
 
Senast ändrad:
Blev överaskad när jag såg denna tråd...!! :oops:
Att så många bara tänker på pengar... Tjäna mer mer mer...
Varför inte tänka lite med hjärtat i stället... ? Ge ett fint guld smycke till din älskade i stället...
Tänk att ge... inte ha mer ha mer...

Min tjej har nog fått ett halvt hekto ( ca 3 bath ..) 23 karat guld av mig senaste året.. För att jag älskar henne...!!! :wai:
Och hon har gett mig nästan samma... Av kärlek..

Inte av penga intresse... utan av kärlek... Krap...

Kram o banan PEPSI...
 
Blev överaskad när jag såg denna tråd...!! :oops:
Att så många bara tänker på pengar... Tjäna mer mer mer...
Varför inte tänka lite med hjärtat i stället... ? Ge ett fint guld smycke till din älskade i stället...
Tänk att ge... inte ha mer ha mer...

Min tjej har nog fått ett halvt hekto ( ca 3 bath ..) 23 karat guld av mig senaste året.. För att jag älskar henne...!!! :wai:
Och hon har gett mig nästan samma... Av kärlek..

Inte av penga intresse... utan av kärlek... Krap...

Kram o banan PEPSI...


Varför ger du tjejen 3 baht guld? Är hon inte nöjd med bara kärlek som du får av henne? :D
 
Varför ger du tjejen 3 baht guld? Är hon inte nöjd med bara kärlek som du får av henne? :D
Vi ger varandra allt ..... Handlar inte om att hon är nöjd... ;)
Hon är inte en soi bar flicka... som bara vill ha pengar...
Jag får tillbaka samma från henne...!! Hon kan överaska mig med en guldring eller annat... på en bath..
Mai pen rai... Aray aray... Vi kan överaska varandra med en glass i värmen om det så skall vara..

Det är tanken som betyder... inte pengarna... Såå.. tänk inte på pengar och guld... Tänk på att du älskar någon...

Ett litet tips..! Se min tråd om YouTube blogg från Thailand.. "Sunny" Titta och lär av en vis kille som bor i Thailand...
Har man sett hans video bloggar så får man en tankeställare...

Då fattar de flesta hur man tänker om man älskar Thailand.... :wai:

Kram Pepsi
 
Blev överaskad när jag såg denna tråd...!! :oops:
Att så många bara tänker på pengar... Tjäna mer mer mer...
Varför inte tänka lite med hjärtat i stället... ? Ge ett fint guld smycke till din älskade i stället...
Tänk att ge... inte ha mer ha mer...

Min tjej har nog fått ett halvt hekto ( ca 3 bath ..) 23 karat guld av mig senaste året.. För att jag älskar henne...!!! :wai:
Och hon har gett mig nästan samma... Av kärlek..

Inte av penga intresse... utan av kärlek... Krap...

Kram o banan PEPSI...


@Pepsi prata inte så högt om att köpa guld.för det finns några här som inte tycker att deras tjejer e värda någe guld o tycker att vi andra som skämmer bort våra älsklingar e dumma i huvet bara..

Men det e snålheten i dom som talar då ;-)
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp