Thailändsk tv

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sölve

Medlem
jag sitter nu och kollar på Melodifestivalen och kom då att tänka på om det finns något sånt i Thailand?
Jag vet ju att dom har sänt som typ big brother innan.
 
De har en del inhemska musik- och/eller danstävlingar, men inget i närheten av lika stort som Eurovision vad jag vet. Mer i stil med Idol, sen har de ju Thailand Got Talent och annat liknande.

Kollade upp lite slappt hur det låg till med Eurovision för några år sedan då jag inte fick till hur Israel kunde vara en del av Europa, men förklaringen var tydligen att det är en tävling mellan TV-bolag och liknande och inte Europa i den meningen, kommer ärligt inte ihåg, själv är jag allergisk mot programmet :D

(Nu när jag tänker på det, är Azerbajdzjan och Armenien delar av Europa? jag har ärligt talat inte en aning??)
 
Det var reklam på Thai-TV om att de ska göra en "Asia got talent", vad jag förstod så skule det innebära att de länder som skulle vara med kom från: Kina, Japan Korea, Thailand, Viet Namn och de andra om jag nu glömt bort något land...
 
@Jo-Be det har funnits i nåt år i Thailand, gumman föräldrar kollade på det när vi var där , dom tyckte det var roligt
 
Själv får jag inte ut mycket av Thai TV , det mesta är trams , iofs så krävs det att det är barnsligt för att Thai skall gilla det .. Thailändska action eller såpa artister är ett skämt , aldrig någonsin sett så djäkla dåliga aktörer.. Det mesta handlar om kärlek samt svek och bedrägeri..
Jag kikar på nyhetsprogrammen ,sen över till alla streamsajter där det finns massor av filmer på internet samt ibland boxning på Sportkanalerna här i Pattis .:thumbsup:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

E
Svar
3
Visningar
2 K
E
H
Svar
20
Visningar
3 K
Hans Svensson
H
 
Tillbaka
Topp