Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag kan rekommendera ett forum som min man brukar använda när vi är i Sverige. Där skriver dom på thai och kan säkert hjälpa till. Dessutom är det trevligt för thai boendes i Sverige att kunna som vi ge och ta på ett forum.
Enklast är att googla fram den maträtt du vill göra , Ofta får du många blogträffar där thai själva har skrivit hur man gör samt lagt upp upp bilder,helt på thai. Bloggang bloggarna har måna duktiga kockar.
Två favoriter där jag hittat mycket av den mat jag inte har kunnat göra innan.
Ps vet inte men det verkar som man inte kan redigera sina mejl längre , såg att det blev mkt stavfel 555 men aja hoppas ni fattar vad jag skrev ändå na krub
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.