thaisnack

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
igår när vi satt ute i det underbart vackra vädret satt och fikade på ett litet fik nere i stan där vi träffade några kompisar. När vi satt där som kom en kompis till våra kompisar och det visade sig att han egentligen bor i thailand.
vi satt och pratade och det var riktigt kul. han berättade att han jobbar på en turistbåt som man kan åka ut med ifrån Phuket. Jag var naturligtvis nyfiken och han berättade.
De åker ifrån Phuket på morgonen och så åker de till koh hong och går in i lagunen och därefter åker de runt ön och badar och snorklar och går in på ön och tittar på varanödlor. Efter koh hong åker de till poda där de övernattar och bor i bungalow. dagen därefter åker de till princess cave på railey beach och badar och sen bär det av tillbaka till phuket om jag fattade rätt. mat och dryck ingick i priset.
jag tyckte det lät som en mysig tripp.

att sitta och snacka thailand är ganska vanligt men att bli sittandes hemma i vår lilla stad och snacka thailand med en som bor i thailand är inte vad man räknat med...
marianne
 
jag gav killen vår adress till forumet och jag hoppas att vi i honom har en ny medlem här på forumet. vi får väl vänta och se.
han verkade i alla fall intresserad.

marianne
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp