Thaisnackare som hjälper inte bara snackar

Ska Thaisnack bli ett reklamforum? Nej Tack. :thumbsdown:
Hur du kan få detta till reklam övergår mitt förstånd. ???:unsure::unsure::unsure:

MEN erbjandet att gratis få lyxartiklar till ett värde av ca 10 000 baht/person emot att skicka ett foto till A.I.C Natural .LTd eller Aich i detta fall togs emot lite väl :) bra bland svenskar och mer än 600 foton har kommit in så här långt då Thaisnack knappast:cool: var ens lite viktigt för Aich i sitt företagande..
Nej det var jag som tänkte att någon av Er kanske var lite intresserade för Er själva eller partner. Själv har jag blivet överraskad.
Nåväl massor av foton kom mer in, har jag fått berättat och De flesta absolut fantastiskt fina så det blir många som kommer få gratispaket tillsända sig på hotellet under semestern i Thailand, hem till sitt boende i Thailand...etc.

Antar att ingen här på Thaisack berättade om detta för sin Tiraq....eller ?
Så Låt oss posta lite matfoto, barbilder och gnälla på det mesta...eller?
Och har jag sett rätt här att om, tiraqen har en bar, matställe eller massage...erbjudande, japp då går det bra att berätta, men här sket det sig och jag har lärt mig ytterligare lite om ........,.hur man tänker här. trevlig dag.

Hur du kan få detta till reklam övergår mitt förstånd. ???:unsure::unsure::unsure:

MEN erbjandet att gratis få lyxartiklar till ett värde av ca 10 000 baht/person emot att skicka ett foto till A.I.C Natural .LTd eller Aich i detta fall togs emot lite väl :) bra bland svenskar och mer än 600 foton har kommit in så här långt då Thaisnack knappast:cool: var ens lite viktigt för Aich i sitt företagande..
Nej det var jag som tänkte att någon av Er kanske var lite intresserade för Er själva eller partner. Själv har jag blivet överraskad.
Nåväl massor av foton kom mer in, har jag fått berättat och De flesta absolut fantastiskt fina så det blir många som kommer få gratispaket tillsända sig på hotellet under semestern i Thailand, hem till sitt boende i Thailand...etc.

Och har jag sett rätt här att om, tiraqen har en bar, matställe eller massage...erbjudande, japp då går det bra att berätta, men här sket det sig och jag har lärt mig ytterligare lite om ........,.hur man tänker här. trevlig dag.
Det var väl bara 1 som tänkte så?

Jag kan alltid höra med frun, men själv hamnar jag utanför kategorin.

låter bra på avstånd...

gratis få lyxartiklar till ett värde av ca 10 000 baht/person emot att skicka ett foto till A.I.C Natural .LTd eller Aich

10.000 * 600 = 6 mille bath, en påkostad kampanj, eller var finns det finstilta som jag missat?

låter bra på avstånd...

gratis få lyxartiklar till ett värde av ca 10 000 baht/person emot att skicka ett foto till A.I.C Natural .LTd eller Aich

10.000 * 600 = 6 mille bath, en påkostad kampanj, eller var finns det finstilta som jag missat?
Läsförmåga är inte på topp antar jag.
Men om du läser en gång till i erbjudandet och du sedan inte förstår så fråga igen.
Och reklam budget för företaget om jag kommer ihåg rätt ca 15 miljoner miljoner baht totalt för 2024 så hade du nu haft rätt så hade de ju valt denna lösning som du fick det till. Men nej…….de sa ca 30 personer men blir nog ca 79-120 som det verkar.

Läsförmåga är inte på topp antar jag.
Men om du läser en gång till i erbjudandet och du sedan inte förstår så fråga igen.
Och reklam budget för företaget om jag kommer ihåg rätt ca 15 miljoner miljoner baht totalt för 2024 så hade du nu haft rätt så hade de ju valt denna lösning som du fick det till. Men nej…….de sa ca 30 personer men blir nog ca 79-120 som det verkar.

det är riktigt att det nämnts ett antal om 15-30 personer, detta i inlägg nummer 1, jag svarade på inlägg 41, där nämns inte ett ord om antal personer, det du skriver är detta:

"MEN erbjandet att gratis få lyxartiklar till ett värde av ca 10 000 baht/person emot att skicka ett foto till......

Njae inte riktigt tyvärr, fick några mycket intressanta...otrevliga mess så därav av min lite råa ton. Men jag har lärt mig nu.

Helt fantastiskt, att folk blir upprörda och t.o.m. skickar otrevliga mess, är inte riktigt med på varför någon gör så. Synd!

Jag hör väl till de som inte berättade någon för frugan, dels beroende på att hon inte är i rätt ålder och har dessutom fulla händer för tillfället då hon har månadsbokslut på jobbet.

Annars så, lycka till och kör hårt.

/ SatanG

reklam kan jag fa det till erbjudande med en mojlig vinst for att sprida vidare men att folk orkar bry sig anmala och skicka otrevliga mess blir ju lojligt.
sjalv som Satang inte nagot jag namnt for frugan och jag vet inte ens vad det handlar om.
vad saljer ni?

Jag är mest intresserad av vem som skickar otrevliga pm utav medlemmarna här på TS.
ok, jag ar inte en av dom da jag inte skickar privat men inte for att vara otrevlig sa har du faktist inte med det att gora ens som forumsagare da det ar privat och dom skulle bryta mot forumsregel att beratta det for dig.
nagot for dom.att hantera.

ok, jag ar inte en av dom da jag inte skickar privat men inte for att vara otrevlig sa har du faktist inte med det att gora ens som forumsagare da det ar privat och dom skulle bryta mot forumsregel att beratta det for dig.
nagot for dom.att hantera.
Jag vet att du absolut inte skulle skicka något pm, och du är även den siste här som skulle komma på tanken att göra en anmälan mot någon.

Ingen behöver berätta något för mig.
Men ingen kan begära att få någon hjälp av TS om ingen information kommer fram.
Har man sagt A kan man säga B, annars kan man behålla infon gör sig själv. Skriver man om det på forumet så vill man att det kommer fram annars behöver man inte ens nämna det.

Jag vet att du absolut inte skulle skicka något pm, och du är även den siste här som skulle komma på tanken att göra en anmälan mot någon.

Ingen behöver berätta något för mig.
Men ingen kan begära att få någon hjälp av TS om ingen information kommer fram.
Har man sagt A kan man säga B, annars kan man behålla infon gör sig själv. Skriver man om det på forumet så vill man att det kommer fram annars behöver man inte ens nämna det.
Jo men jag menar han har väl inte lov att vidarebefodra det till dig utan avsändarens tillstånd?
Så jag om ja var du hade lagt ner att tänka på det, något dom får sköta privat, se det som ett telefonsamtal mellan dom.
Tänk bara på det öppna, låt det andra passera.

Att han sen är lite gnällig och gnäller på forumet för han fått något privat meddelande eller samtal tillbaks är ju bara att skita i.
Dock lite dåligt av han att hänga ut ts negativt, vi är individer och du kan ju inte bestämma över privatkonversationer och inte forumet som skrivit till han.

Tillbaka
Topp