Vaxet older version
Aktiv medlem
Hur du kan få detta till reklam övergår mitt förstånd. ???Ska Thaisnack bli ett reklamforum? Nej Tack.
MEN erbjandet att gratis få lyxartiklar till ett värde av ca 10 000 baht/person emot att skicka ett foto till A.I.C Natural .LTd eller Aich i detta fall togs emot lite väl bra bland svenskar och mer än 600 foton har kommit in så här långt då Thaisnack knappast var ens lite viktigt för Aich i sitt företagande..
Nej det var jag som tänkte att någon av Er kanske var lite intresserade för Er själva eller partner. Själv har jag blivet överraskad.
Nåväl massor av foton kom mer in, har jag fått berättat och De flesta absolut fantastiskt fina så det blir många som kommer få gratispaket tillsända sig på hotellet under semestern i Thailand, hem till sitt boende i Thailand...etc.
Antar att ingen här på Thaisack berättade om detta för sin Tiraq....eller ?
Så Låt oss posta lite matfoto, barbilder och gnälla på det mesta...eller?
Och har jag sett rätt här att om, tiraqen har en bar, matställe eller massage...erbjudande, japp då går det bra att berätta, men här sket det sig och jag har lärt mig ytterligare lite om ........,.hur man tänker här. trevlig dag.