Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Det är skillnad på att säga att svenskar är fattiga och att håna någon för dennes handikapp.Han delar själv ut lite personangrepp så varför inte?
Otroligt hur ni nästan alla förutsätter att det är ett försök till scam.
Nåväl ingen kan köpa produkter av Aic Ltd. företaget direkt.
Återförsäljare är Watson, Fachino och diverse kedjor för fashionabla kvinno accessoarer.
Så oroa Er inte, 4 av forum fruar får i alla fall produkter och de är på väg. Buriram 1, Phuket 2 och Pattis 1. Grattis och bilderna ni skickat kommer som ni redan fått information om, användas på ny hemsidan som före och efter foton. Kommer ut i April.
Tack för hjälpen
Är väl ingen som skrivit scam men är ju riktad reklam, med sådan här kampanj så får dom ut namnet, en får erbjudandet som sprider det till nästa.Otroligt hur ni nästan alla förutsätter att det är ett försök till scam.
Nåväl ingen kan köpa produkter av Aic Ltd. företaget direkt.
Återförsäljare är Watson, Fachino och diverse kedjor för fashionabla kvinno accessoarer.
Så oroa Er inte, 4 av forum fruar får i alla fall produkter och de är på väg. Buriram 1, Phuket 2 och Pattis 1. Grattis och bilderna ni skickat kommer som ni redan fått information om, användas på ny hemsidan som före och efter foton. Kommer ut i April.
Tack för hjälpen
Är väl ingen som hånat han för att han är norrman?Det är skillnad på att säga att svenskar är fattiga och att håna någon för dennes handikapp.
Vet du vad!!!!!Är väl ingen som skrivit scam men är ju riktad reklam, med sådan här kampanj så får dom ut namnet, en får erbjudandet som sprider det till nästa.
Du försöker få det till att låta som om det är välgörenhet ni erbjuder.
Precis samma typ av reklam som går på tiktok hela tiden nu dock i muntlig form men skulle inte förvåna mig om marknadsförts där med, tror ju inte TS är en stor reklampelare för sådana produkter.
Posta vad du vill, herregud vad man tar åt sig över folks åsikter.Vet du vad!!!!!
Detta var ett erbjudande som inte var ämnat för Thaisnackare, inte alls . Och produkterna fanns redan 2005.
Mitt misstag, inte företaget, att posta här då jag faktiskt inte såg Någon av Er som potentiella kunder utan några som kanske skulle tycka det var kul.
Men här ligger företag och företagare tydligen illa till om en medlem postar något från partners arbete .
Så inga mer restaurang , massage, bar, taxi rekommendationer, ja kort å gott bara tjafs.
Tack igen ni som ändå har tillräckligt förstånd för att förstå och till Er andra …,.fööllrlåååt
Vet du vad, jag undrar om du verkligen förstår vad du läser.Posta vad du vill, herregud vad man tar åt sig över folks åsikter.
Om skall posta reklam så får man väl va beredd på att få lite hugg också.
Sen vet jag inte om parfym,smink,lotions etc med helt klart reklamsyfte kan jämställas med hotell, rese, masage, bar, taxi tips.
Men är väl samma där är det ens egen bar, taxi etc så blir det ju reklam och inte tillåtet om inte betalande sammarbetspartner på forumet.
Inte vad jag kan se heller, men @apknug har ju sina egna tolkningar. Han får smaka på sin egen medicin bara. Det får man räkna med om man sticker in skallen i getingboet.Är väl ingen som hånat han för att han är norrman?
Ja om du tycker det är rätt att håna en gammal man för att denna är handikappad så får du tycka det.Inte vad jag kan se heller, men @apknug har ju sina egna tolkningar. Han får smaka på sin egen medicin bara. Det får man räkna med om man sticker in skallen i getingboet.
Visa var han har blivit hånad p g a sitt handikapp, det måste jag ha missat. Sådant är givetvis inte ok, det finns en anmälarknapp om sådant händer. Jag har ju varit frånvarande en del av personliga skäl och har inte orkat läsa ikapp allt.Ja om du tycker det är rätt att håna en gammal man för att denna är handikappad så får du tycka det.
Jag tycker det är väldigt lågt att håna någon för deras fysiska eller psykiska handikapp.
Där skiljer vi oss tydligen åt.
Ja om du tycker det är rätt att håna en gammal man för att denna är handikappad så får du tycka det.
Jag tycker det är väldigt lågt att håna någon för deras fysiska eller psykiska handikapp.
Där skiljer vi oss tydligen åt.
Håll ögonen öppna så kommer du nog se det.Visa var han har blivit hånad p g a sitt handikapp, det måste jag ha missat. Sådant är givetvis inte ok, det finns en anmälarknapp om sådant händer. Jag har ju varit frånvarande en del av personliga skäl och har inte orkat läsa ikapp allt.
Är naturligtvis ingen som hånat någon för att vara handikappad.
Men om man otaliga gånger skriver (på ett svenskt forum) att svenskarna är panka muslimer så är det självklart meningen att man vill munhuggas lite.
Så sluta låtsas nu.
/ SatanG
Om du känner till något sådant inlägg kan du väl citera det. Orkar inte leta efter något som kanske inte finns.Det är, tyvärr, så att det har hånats för både fysiskt och psykiskt handikapp.
Men det är helt upp till er att låtsas som att det inte har skett..... Det är en mycket vanlig försvarsmekanism som använts sedan Kain slog ihjäl Abel.
Men detta borde vara vändpunkten då ingen känns vid det hela så lär det inte fortsätta i alla fall!
Här nere i Thailand så går solen ner, över Hua Hin i detta fall inte bakom Sjöbloms dass.