A
Anonym
Gäst
Hej alla glada reslystna "Chaimai´are
Vi har tänkt att tillsammans med Er göra en egen "Checklista inför resa" för vårt forum
och vi är intresserade av att få in bra tips från Er som vi alla kan ta del av och kanske använda oss av
....När det snart ska bära av............
alltid glömmer man något
Vi reser alla på olika sätt
en del av oss kanske reser och hälsar på släktingar, några kanske reser till "eget boende", några kanske reser för första gången, några på egen hand, några som "riktiga backpackers", som charterresenär, ja, listan kan bli lång
och jag tror ändå att vi kan ha nytta av "en liten hjälpreda"
Så nu "fattar ni pennan" eller kanske man ska säga -använd Er av tangentbordet och ge oss ett litet tips..........
När vi fått ihop tillräckligt med tips samlar vi ihop dessa
och gör
VÅR EGNA TIPS INFÖR RESAN -CHECKLISTA
med hjälp av våra webdesigner kommer den att finnas på
startsidan så att den alltid är tillgänglig
Här kommer mitt lilla tips!!!
försäkringspapper
ha re gött
Marianne
Vi har tänkt att tillsammans med Er göra en egen "Checklista inför resa" för vårt forum
och vi är intresserade av att få in bra tips från Er som vi alla kan ta del av och kanske använda oss av
....När det snart ska bära av............

Vi reser alla på olika sätt
en del av oss kanske reser och hälsar på släktingar, några kanske reser till "eget boende", några kanske reser för första gången, några på egen hand, några som "riktiga backpackers", som charterresenär, ja, listan kan bli lång
och jag tror ändå att vi kan ha nytta av "en liten hjälpreda"
Så nu "fattar ni pennan" eller kanske man ska säga -använd Er av tangentbordet och ge oss ett litet tips..........

När vi fått ihop tillräckligt med tips samlar vi ihop dessa
och gör
VÅR EGNA TIPS INFÖR RESAN -CHECKLISTA
med hjälp av våra webdesigner kommer den att finnas på
startsidan så att den alltid är tillgänglig
Här kommer mitt lilla tips!!!
försäkringspapper
ha re gött
Marianne