Tips på bra veterinär

15000 kr är vad det kostar att flyga hunden fram och tillbaka.

Verkligen synd att hunden ska behöva plågas till 2022.

Selma plågas inte.

Enligt uppgift från veterinär skulle hon behöva dra ut 15 tänder men jag har studerat vad andra skriver om evidensias djurkliniker och man kan tro att det är thailändska ägare när det gäller att lura folk på pengar med påhittade diagnoser o dylikt.

Inte fan betalar man 15000 kronor för att dra ut några tänder.

STT

Selma plågas inte.

Enligt uppgift från veterinär skulle hon behöva dra ut 15 tänder men jag har studerat vad andra skriver om evidensias djurkliniker och man kan tro att det är thailändska ägare när det gäller att lura folk på pengar med påhittade diagnoser o dylikt.

STT

Photoshopar du nu så vi ska tro dig ?

Selma plågas inte.

STT
Tja, om man sätter i några ersättare i samma veva hamnar det på ca 58 000kr. Bättre?
Tänder är dyrt, oavsett vi eller vovven.

Inget snack om den saken.
Jag satt i tandläkarstolen i Kina, 1200 Yen. För en brygga över tre tänder.
Nej inget made in Kina superspecial som ingen vet vad det var. Limmet var tyska Bayer såg jag på paketet han använde.
Svenska tandläkare har inte hittat något anmärka på i efterhand.

Visst är det ocker, inte så lite heller. Stöld skulle jag hellre kalla det.

Thailandsresan var inget skämt. Bodde ute i Jomtien på Stefans guesthouse.

Skulle besökt maitans med men han hade precis dragit norrut.

Däremot var båtresan mellan Riga och Stockholm ett skämt som väl alla normalt intelligenta medlemmar säkert förstod.

STT
Njaeee, det var väl så att du ringde till Mait och bokade ett par veckor där, men dök inte upp där (big surprice).
I efterhand skrev du att du drabbats av nån sjukdom.
Maitans guesthouse såldes väl senare, varefter Mait flyttade?
Ja, det är så som jag minns historien, andra på forumet kan säkert bekräfta, eller dementera.

Senast ändrad:
Njaeee, det var väl så att du ringde till Mait och bokade ett par veckor där, men dök inte upp där (big surprice).
Ja, det är så som jag minns historien, andra på forumet kan säkert bekräfta, eller dementera.
Och tjejerna fick sömnmedel!

Och tjejerna fick sömnmedel!

En tjej fick sömnmedel under ca 5 år på plats bland barerna i Pattaya. Hon bad själv om ett par diazepam i samband med att broder själv brukade dessa medel.

Att hon sen vaknade groggy på förmiddagen efteråt och satte sig på motobiken och körde till rummet är inget broder ska anklagas för.

Det har spridits rykten på maipenrai genom åren att broder förgrep sig på tjejer efter att ha gett dom sömnmedel vilket är en stor lögn.

STT

Inte helt sant. Broder ringde maitan någon dag efter att han skulle kommit dit och berättade för maitan att han fått problem med hjärtat. Varvid maitan ville att broder skulle komma ut och betala för en hel månads vistelse.

Broder gjorde inte detta eftersom han hade giltigt förfall.

STT

Inte helt sant. Broder ringde maitan någon dag efter att han skulle kommit dit och berättade för maitan att han fått problem med hjärtat. Varvid maitan ville att broder skulle komma ut och betala för en hel månads vistelse.

Broder gjorde inte detta eftersom han hade giltigt förfall.

STT
Ok, nu bekräftar du ju det som jag skrev, nämligen att detta hände innan Maitan "hade dragit norrut"

Du skrev ju: "Skulle besökt maitans med men han hade precis dragit norrut".

När du fabulerar på ett forum är det ju väldigt bra om du kan ha lite koll på vad du själv skrivit tidigare.
Det blir ju lite tjatigt om du vid varje tillfälle du fabulerar, och blir ertappad, skriver att det borde ju varje normalt intelligent person förstå att det var ett skämt.

Ok, nu bekräftar du ju det som jag skrev, nämligen att detta hände innan Maitan "hade dragit norrut"

Du skrev ju: "Skulle besökt maitans med men han hade precis dragit norrut".

När du fabulerar på ett forum är det ju väldigt bra om du kan ha lite koll på vad du själv skrivit tidigare.
Det blir ju lite tjatigt om du vid varje tillfälle du fabulerar, och blir ertappad, skriver att det borde ju varje normalt intelligent person förstå att det var ett skämt.

Du läser ju som fan läser bibeln.

Jag skulle bo hos maitan 2012. Men skulle besöka honom 2017 och då hade han dragit norrut.

STT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp