Tips på hotell i Hua Hin.

A

anonymous

Gäst
Tips på bra hotell i Hua Hin, det behöver inte vara tokbilligt utan då viktigare att det ligger bra till för att få en inblick av staden.

Centralt, pool, bra frukost, bra rum, havsutsikt etc.

Ok det såg ok ut, kom på att jag behövde ju inte allt det jag skrev om, skall ju kolla på staden inte bada och skall till Koh Sameth efter och bada så får ja allt det där.
Så tackar, såg ok ut för ett ok pris, det kanske det får bli.
Då kan du ju hänga med munkarna på Bintabat... :nod::nod:

Googla på Baan Khon Por, stora fina rum sägs det och ligger bra till men inte mitt i turist smeten, dit kan ni ta en tuk tuk å kolla, här får du mer känslan om Hua Hins DarkSide där man bor.
Glöm inte poolpartyt i mon, börjar runt 12 snåret och blir många goa gubbar å kärringar.
Välkommen till Hua Hin Jonas.
Om ni vill bada så ta Wananava mitt emot Soi112, typ bästa vattenlandet.

Vill ni kolla in stränderna så den mitt i stan har tydligen lågvatten på em nu, vid högvatten försvinner den nästan helt. Militärstranden Suan Son ca 7 km söder om stan är bättre vid högvatten.

Vi skall åka om 2 veckor tror jag, inte hemma än, åker hem om 4-5 dagar.
Nä stranden är ingen hög prioritering, jag vill se vad stan har att erbjuda och få en bild av den.

Då får ni stanna ett tag..
Inte denna gång blir bara en snabbvisit då dom andra är här på kortare semester och inte tänkt tillbringa den i Hua Hin blir ett dygn sen färjan tillbaks igen och några dagar på Koh Samet sen vill dom till Bangkok efter det.
Men först 1 vecka i Pattaya, 1 vecka Hua Hin-Koh Samet- Bangkok sen åker styvmorsans syster och gubbe hem och farsan och styvmorsan åker tillbaks till Pattaya för 1 vecka till.
Vi hänger väl på den veckan som dom reser runt lite för då har dom sportlov på sonens skola, resten får dom klara sig själva, farsan har ju vart här så många gånger nu så dom vet va dom att göra.

Inte denna gång blir bara en snabbvisit då dom andra är här på kortare semester och inte tänkt tillbringa den i Hua Hin blir ett dygn sen färjan tillbaks igen och några dagar på Koh Samet sen vill dom till Bangkok efter det.
Men först 1 vecka i Pattaya, 1 vecka Hua Hin-Koh Samet- Bangkok sen åker styvmorsans syster och gubbe hem och farsan och styvmorsan åker tillbaks till Pattaya för 1 vecka till.
Vi hänger väl på den veckan som dom reser runt lite för då har dom sportlov på sonens skola, resten får dom klara sig själva, farsan har ju vart här så många gånger nu så dom vet va dom att göra.
okidoki men på ett dygn hinner du inte se mycket men går väl fler tåg

Kan rekommendera Ban khon por som nmax skrev bor själv där nu stora bra rum men det är lite fullbelagt just nu så en bokning är nog att rekomendera, bra läge vid "plattan" en stor matmarknad precis vid hotellet som ligger på soi 88

/matz

Kan rekommendera Ban khon por som nmax skrev bor själv där nu stora bra rum men det är lite fullbelagt just nu så en bokning är nog att rekomendera, bra läge vid "plattan" en stor matmarknad precis vid hotellet som ligger på soi 88

/matz
Vad kostar ett rum per natt? Vi hade ju tänkt besöka den där matmarknaden @nmax skriver om.

Vad kostar ett rum per natt? Vi hade ju tänkt besöka den där matmarknaden @nmax skriver om.
Detta ligger precis där och kostar ca 900-1000 baht, får ni rum högt upp pä rätt sida så har ni havsutsikt
Matmarknaden och hotellet har samma namn.
Se till å få rum i den nya byggnaden.
Fred-lörd e de skapliga band som spelar.

Liknande trådar

G
Svar
196
Visningar
13 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp