Tråden för oss under 50!!!

MoralMoral

Aktiv medlem
Vill starta en tråd där vi yngre förmågor kan prata fritt utan att bli avbrutna av äldre griniga män som kan allt , vet allt och framför allt har så mycket pengar att dom egentligen kan köpa halva Thailand.

Jag försöker vara så positiv i livet och ser framåt , ingenting blir bättre om man ska gräva i gammalt och säga allting va bättre förr.

Vi prövar får vi ingen reaktion så har jag jag iaf prövat.

Over and Out

PanPan

Forumveteran
Vill starta en tråd där vi yngre förmågor kan prata fritt utan att bli avbrutna av äldre griniga män som kan allt , vet allt och framför allt har så mycket pengar att dom egentligen kan köpa halva Thailand.

Jag försöker vara så positiv i livet och ser framåt , ingenting blir bättre om man ska gräva i gammalt och säga allting va bättre förr.

Vi prövar får vi ingen reaktion så har jag jag iaf prövat.

Over and Out
Fick info i veckan att det finns ett extension med 90 dagars rapportering för oss under 50 som jag inte kände till innan.
Finns extension for investment och har man en condo typ så är det en investering och man är berättigad till det.

Samet

Forumräv
Åldersgräns ja... det kan bli roligt.

Vi var ett gäng som gick på Sticky Fingers för en massa år sedan. Första tjejen, Helena fick visa leg, andra tjejen, Sofia frågade om de ville ha leg på henne också?

-Nej, vi har ingen övre åldersgräns, blev svaret från vakten. Fan, hon var sur hela kvällen för den kommentaren.

MoralMoral

Aktiv medlem
Den avstängningen hsr du säkert förtjänat. Men visst fan hade du rejält roligt innan... ;)
Jag tyckte aldrig att jag va för full men jag gick bananas sista gången , jag fick betala 100kr i inträdde , går uppför trappan för att hänga av mig jackan då kommer vaktjäveln och säger att jag är för full och måste gå ut. Tror ni vaktjäveln ville ge mig 100 för inträdet? Svar NEJ

MoralMoral

Aktiv medlem
Är din kompis ute efter att hitta en Thaifru eller ska han bara se landet eller en blandning av det hela?!? Hoppas på bra roliga bilder

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Tulpan Ordet är fritt 10
Isan Lover Ordet är fritt 72
Gottland Allmänt thailandforum 33
Gottland Allmänt thailandforum 5
P Allmänt thailandforum 101

Liknande trådar

Topp