Tråden för oss under 50!!!

Krister

Forumveteran
Mackan kommer la ner till Songkran kan.man ju hoppas. Ja han e närmare 50 än mig men alla trodde han va min lillebror!! :eek: :eek:

Hursom helst här var vi på baren utanför villagen vi hyrde hus förut i Pattaya.

Efter en liten stund blir han som på bilden här ordentligt packad och då kan man fråga vad han tycker om Tidaholmare!!

(Har alltid varit bråk mellan Skövdebor och Tidaholmare tydligen enligt Mackan) och alltid lika roligt att ta upp detta ämne när känslorna inte riktigt kan kontrolleras

1483092193203.jpg

Nam Falang

Forumveteran
Är din kompis ute efter att hitta en Thaifru eller ska han bara se landet eller en blandning av det hela?!? Hoppas på bra roliga bilder
Nej absolut inte. Han har sambo som han trivs utmärkt med. Han är en rolig prick och vi brukar ha rätt kul ihop. Själv är jag gift och inte heller intresserad av damer på det sättet. Däremot tycker jag att det är roligt att besöka barer i Pattayas mindre seriösa delar. Alltid kul att titta på folk och surra lite med damerna. Ibland träffar man någon falang att babbla med. Oftast är ju frugan med men springer mest runt och köper som tam och handlar kläder från mopparna. Men denna gången åker vi själva.

MoralMoral

Aktiv medlem
Mackan kommer la ner till Songkran kan.man ju hoppas. Ja han e närmare 50 än mig men alla trodde han va min lillebror!! :eek: :eek:

Hursom helst här var vi på baren utanför villagen vi hyrde hus förut i Pattaya.

Efter en liten stund blir han som på bilden här ordentligt packad och då kan man fråga vad han tycker om Tidaholmare!!

(Har alltid varit bråk mellan Skövdebor och Tidaholmare tydligen enligt Mackan) och alltid lika roligt att ta upp detta ämne när känslorna inte riktigt kan kontrolleras

Visa bilaga 84513
Är damen i bakgrunden med i erat sällskap?

MoralMoral

Aktiv medlem
En ganska rolig sida på youtube om man vill se lite från Thailand och grannländerna

mats

Medlem
Åldersgräns ja... det kan bli roligt.

Vi var ett gäng som gick på Sticky Fingers för en massa år sedan. Första tjejen, Helena fick visa leg, andra tjejen, Sofia frågade om de ville ha leg på henne också?

-Nej, vi har ingen övre åldersgräns, blev svaret från vakten. Fan, hon var sur hela kvällen för den kommentaren.
Lite som, fast inte, när jag och polarna skulle in på statt i S-tälje.

Polarna, 2-4 st, glider friktionsfritt in jag blir stoppad.
Du är berusad! Ok, men om jag tar ett varv då , säger jag.

Då får du nog faan gå runt hela jävla kommun!!! Jag lämnade hela kommunen.

brt666

Aktiv medlem
Sitter på Pelikan i Stockholm och är full med lillbrorsan och en kompis, ska på en technofest till 04 så det gäller att ladda upp. Inte värt att skriva mer ikväll tror jag, annars får man väl den berömda "stafettpinnen" i knät! Bättre att skriva imorgon när man är bakis och skakis.

Krister

Forumveteran
Sist jag va på 808 på Walking blev det såhär. Ålden tar ut sin rätt... dom väckte mig iaf när det va dax att gå hem... runt 4 antar ja.
Eller så e det pga av allt flängande runt hela dagarna. Inte lätt att va med familj o orka festa på det

Visa bilaga 84524
Naturligtvis frugan som tar de flesta roliga bilder av mig...
Nu har jag inte kunnat se så mycket bilder de senaste tre åren för hon har blockat mig på fb...

Hon säger det man inte vet tar man ingen skada av.. ja vet inte om det stämmer

Atom

Aktiv medlem
Det säger en del om hur det står till i ”Thaiforumsvärlden” om en 49-åring kan anses vara en ”yngre förmåga” ;)

När jag gick med i Soi Sixten på tidigt 00-tal var vi många som knappt fyllt 30 och en del som inte ens gjort det.

Tveksamt om man idag kan skrapa ihop ett dussin medlemmar på alla svenska Thaiforum tillsammans, som inte fyllt 40. Känns som att de ”yngre förmågorna” inte ser forum som ett vettigt format; trist tycker jag.

Ett par år kvar till 50 men börjar helt klart närma sig; inget som stör mig dock.

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Tulpan Ordet är fritt 10
Isan Lover Ordet är fritt 72
Gottland Allmänt thailandforum 33
Gottland Allmänt thailandforum 5
P Allmänt thailandforum 101

Liknande trådar

Topp