Tråden för oss under 50!!!

MoralMoral

Aktiv medlem
Jag har druckit massor av sprit i mina dagar , otroligt att man aldrig åkt på stryk eller suttit i fyllecell. Värsta resan va när vi åkte på båtsemester till Stockholm jag och 5 Kompisar. Åkte Lastbil till Örebro där vi la i båten sen slussade upp till Stockholm . Tog första ölen 11:00 till lunchen innan resan började sen hade jag konstant rus i 5 dygn enbart öl eller rom och cola. Efter 5 dygn så pissade jag blod då va det dax att ge f*n i spriten. Åt ingenting på hela resan. Åkte bil hem helt jävla försörd. Har nog bilder från den resan hemma någonstans.

påtalomfest

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Vill starta en tråd där vi yngre förmågor kan prata fritt utan att bli avbrutna av äldre griniga män som kan allt , vet allt och framför allt har så mycket pengar att dom egentligen kan köpa halva Thailand.

Jag försöker vara så positiv i livet och ser framåt , ingenting blir bättre om man ska gräva i gammalt och säga allting va bättre förr.

Vi prövar får vi ingen reaktion så har jag jag iaf prövat.

Over and Out
Du vet nog inte om det, men vi har en forumdel som gäster (ej inloggade) kan se och läsa.
Jag kan lägga till dig där om du vill. Efter det så kan jag eller någon annan moderator flytta denna tråden dit till en början.
Vad tycker du om det?

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Tulpan Ordet är fritt 10
Isan Lover Ordet är fritt 72
Gottland Allmänt thailandforum 33
Gottland Allmänt thailandforum 5
P Allmänt thailandforum 101

Liknande trådar

Topp