...tror jag behöver hjälp...

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
L

litto-58

Gäst
Hej!
Jag har lite problem att övesätta ett SMS som jag fick idag, efter att hade fått "lysande" :-\ idén att klippa och klistra lite fraser från nätet. Klistrade sen min skapelse till slutet av ett SMS och skickade till en tjej som jag har haft kontakt sen i vintras… Ja, hon verkade gilla iden. Jag fick svar i morse, men hon hade övergett engelskan och svarade:

สวัสดีค่ะที่รักฉันคิดถึงคุณมากนะค่ะคุณสบายดีไหมส่วนฉันสบายดีรักคุณคนเดียวค่ะอยากจะหอมคุณก่อนนอน; ),

:-[
Ja, jag försökte ringa till henne och fråga vad hon hade skrivit men hon fnittrade och sa att jag behövde ”bara” läsa… :thumbsup:
Jag ska nog ta en thaikurs men måste jag vänta så länge eller kan någon här visa lite barmhärtighet…
:'(
//Litto
 
"litto-58 " sa:
Hej!
Jag har lite problem att övesätta ett SMS som jag fick idag, efter att hade fått "lysande" :-\ idén att klippa och klistra lite fraser från nätet. Klistrade sen min skapelse till slutet av ett SMS och skickade till en tjej som jag har haft kontakt sen i vintras… Ja, hon verkade gilla iden. Jag fick svar i morse, men hon hade övergett engelskan och svarade:

สวัสดีค่ะที่รักฉันคิดถึงคุณมากนะค่ะคุณสบายดีไหมส่วนฉันสบายดีรักคุณคนเดียวค่ะอยากจะหอมคุณก่อนนอน; ),

:-[
Ja, jag försökte ringa till henne och fråga vad hon hade skrivit men hon fnittrade och sa att jag behövde ”bara” läsa… :thumbsup:
Jag ska nog ta en thaikurs men måste jag vänta så länge eller kan någon här visa lite barmhärtighet…
:'(
//Litto

Hej Litto!

Enkel skolboksthailändska! :D

Rak översättning:

Hej!
Jag saknar dig mycket.
Hur mår du?
Jag mår bra.
Jag älskar bara dig.
Jag vill kyssa dig innan du sover.

/MacArthur :)
 
Hos www.thai2english.com kan du klistra in strängen och få den översatt. Jag har inte använt sajten så länge så jag vet inte hur duktig den är. Men här funkade den.
 
Tack Keithan :) Vilken överraskning... :eek: det fungerade verkligen :nod: :thumbsup:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
3 K
Phirawan
P
 
Tillbaka
Topp