Isan Lover
Forumveteran
Hej
Tänkte att vi kunde ha en egen tråd om Trumps coronasmitta, det har ju diskuterats i andra trådar, men det är ju något som mer eller mindre påverkar hela vörlden och kan kanske vara värt en egen tråd.
Nu på morgonen läste jag att Trump hade flugits ifrån Vita Huset till militärsjukhuset Walter Reed i Washington, han uppges ha fått snuva, feber och hosta.
Mvh isan lover
Tänkte att vi kunde ha en egen tråd om Trumps coronasmitta, det har ju diskuterats i andra trådar, men det är ju något som mer eller mindre påverkar hela vörlden och kan kanske vara värt en egen tråd.
Nu på morgonen läste jag att Trump hade flugits ifrån Vita Huset till militärsjukhuset Walter Reed i Washington, han uppges ha fått snuva, feber och hosta.
Donald Trump till sjukhus – smittad med corona
Här är Donald Trumps egna ord inför sjukhusvistelsen: – Jag vill tacka alla för det enorma stödet, säger han i en film på Twitter. Efter att ha smittats av corona ska presidenten nu tillbringa ”några dagar” i militärsjukhusets Walter Reeds presidentsvit, där han behandlas med Remdesivir. På...
www.expressen.se
Mvh isan lover