TS Mästerskap i racing Buriram

Buriram har en grym fotbolls arena, och racingbana, var där och kolla på drifting för lite mer än ett år sen.
Det är där jag håller till så mycket jag kan.. I sommar ska jag snacka runt lite så man får köra den banan, som kommer/ kan bli en F1 Kanske @Micke.T är sugen på en runda där mot mig? Eller någon annan. Com on shot.

Det är där jag håller till så mycket jag kan.. I sommar ska jag snacka runt lite så man får köra den banan, som kommer/ kan bli en F1 Kanske @Micke.T är sugen på en runda där mot mig? Eller någon annan. Com on shot.
Drifting banan ligger jämter utan för motorstadion, jäkla häftigt motorområde dom byggt upp.
Jag är med på en runda direkt, du har antagligen inte en chans ;)
Nere och körde på Pattaya gocart bana hamnade 3:a på bästa ban tid under kvartalet ;)
Jag kör som en dåre så ha krockudde med ;)

Har väl 10 mil till Buriram, så får väl släpa mig dit och sopa banan med er:Där som dr Jekyll när jag sätter mig bakom racingratten;):p

Buriram, detta gilla sonen, han hade ingen lust att dra till svärmors by, kan vi inte stanna kvar och titta till slutet pappa.
20161218_141824.jpg
20161218_141907.jpg
20161218_141900.jpg
20161218_141616.jpg

Har väl 10 mil till Buriram, så får väl släpa mig dit och sopa banan med er:Där som dr Jekyll när jag sätter mig bakom racingratten;):p
Stora klassade F1 banan kör dom ju bara under stora tävlingar, få gå och kolla schemat, på små banorna runt, deras tävlingar stod inte med på hemsidan utan det var ren tur att det var en när vi kom dit.

På tal om pappa på äldre dar:)vill frugan ha en dotter:eek:
Nog för att det rycker bara man går i motvind:Dmen där går gränsen....inga fler barn om jag får bestämma, och det gör jag sällan:confused::D

Senast ändrad:
Kör jag ensam så har jag med ca. 5 minuter dit ;) men är frugan och barnen med så tog det väl 40 minuter om jag är uppe i byn och hälsar på, vilket jag blir tvungen till snart igen.
Funderar på att bygga ett hus som dig @Micke.T så jag kan ha lite bekvämlighet iallafall när jag är där.

Ja du Jonas,, då har du inte träffat en galen Växjöbo som håller på HV... Det är vi som kör bäst 555.
Nåväl, ivf. ska jag dit och snacka med dom, går det så ok. Och det brukar lösa sig när jag vill.;)

På tal om pappa på äldre dar:)vill frugan ha en dotter:eek:
Nog för att det rycker bara man går i motvind:Dmen där går gränsen....inga fler barn om jag får bestämma, och det gör jag sällan:confused::D
Jag med, hon vill gärna ha en till. Just nu så får det bli som det blir. Och jag kommer garanterat inte bli någon gammal trött gubbjävel till det barnet,

Ja du Jonas,, då har du inte träffat en galen Växjöbo som håller på HV... Det är vi som kör bäst 555.
Nåväl, ivf. ska jag dit och snacka med dom, går det så ok. Och det brukar lösa sig när jag vill.;)
5555 här kommer det bli tävling, jag är lättviktare så jag ger dig möjligheten att ta ett starkare fordon, om du ser nåt swicha förbi i ögonvrån var inte orolig spöken finns inte det var bara jag som drog förbi dig.
Sen kanske jag kör lite elakt så ta med en IKEA ärtsäck så du har nåt o landa på ;)

Kör jag ensam så har jag med ca. 5 minuter dit ;) men är frugan och barnen med så tog det väl 40 minuter om jag är uppe i byn och hälsar på, vilket jag blir tvungen till snart igen.
Funderar på att bygga ett hus som dig @Micke.T så jag kan ha lite bekvämlighet iallafall när jag är där.
Att det skall resas upp till byn kommer du nog inte undan;)så inte fel med ett eget kryp in med bekvämligheter som torra dassgolv och ac:)

5555 här kommer det bli tävling, jag är lättviktare så jag ger dig möjligheten att ta ett starkare fordon, om du ser nåt swicha förbi i ögonvrån var inte orolig spöken finns inte det var bara jag som drog förbi dig.
Sen kanske jag kör lite elakt så ta med en IKEA ärtsäck så du har nåt o landa på ;)
Du får välja fordon dom har ju crossbana där med ;)

Att det skall resas upp till byn kommer du nog inte undan;)så inte fel med ett eget kryp in med bekvämligheter som torra dassgolv och ac:)
Nä det gör jag inte nu om jag skall vara hemma länge, planen var ju att jag skulle gått ombord på Onsdag och glida upp till Singapore och hon skulle åkt upp med barnen när påsklovet började.
Nu blir jag ju tvungen att följa med för jag är ledig ;)

Du vet väl att en tjurig man alltid vinner över en stångande kossa 5555. Sen tror jag inte du är en lättviktare, så vi ska tävla på samma villkor. :D

Du vet väl att en tjurig man alltid vinner över en stångande kossa 5555. Sen tror jag inte du är en lättviktare, så vi ska tävla på samma villkor. :D
5555 lättviktare är jag, därför jag vinner i gocarten, lite fördel kg (72) men jag kör tufft och är jag inte svimfärdig av ansträngning när jag gått ur fordonet så har jag inte kört, sist va jag hel snurrig när jag kom ur go-carten fick ösa vatten ;)
Kanske lite tuff för jag aldrig förlorat 5555 ;) men kan ju snabbt bli ändring på men då skriver jag inte här om det ;)

Och med tufft menar jag att det är mm spaning, jag tar det utrymme som finns mellan 2 fordon och risken att ett av dom flyger ;)

Liknande trådar

A
Svar
46
Visningar
2 K
Anonym
A
P
Svar
1
Visningar