TS Mästerskap i racing Buriram

Nu kommer det ju inte bli gocart där, om jag får bestämma,, nej , ska vi köra så ska det bli med det bästa de har. Och där är jag grym,;). Skulle tro att vi aldrig skulle få köra mot varandra, bara tid isf. men fantastiskt kul.

Nu kommer det ju inte bli gocart där, om jag får bestämma,, nej , ska vi köra så ska det bli med det bästa de har. Och där är jag grym,;). Skulle tro att vi aldrig skulle få köra mot varandra, bara tid isf. men fantastiskt kul.
Vad jag förstått av era datum så kommer vi vara nere samtidigt, nu skall jag bara finna ett fordon att tävla med, snackar vi 2 hjul eller 4 ;)

:offtopic: så det bara skriker i däcken:D
Kanske skall dela upp tråden och fortsätta i tråd racing i Buriram ;) själv skalar jag räkor till kvällens som tam:)frugan fjäskar för dotter;)bara så vi glider in i ämnet igen:p:D
1521913767841424846114.jpg

Skämt och sido jag gillar Buriram, första natten i stan var inget speciellt fast fick en kanon pizza, måste vart ett Svensk ställe fast vi såg isåfall inte ägaren.
Kmer templet i provinsenvar häftigt och när vi kom ner till stadium området blev dt ultra häftigt.
Hört om banan och fotbollsarenan men var ju så mycket mer, det var drifting banor, cross banor etc. riktigt häftigt.
Hade jag varit yngre haft en fru därifrån så hade det direkt blivit en husqvarna från cross butiken i Pattaya och jag hade ägt er ;)

Skämt och sido jag gillar Buriram, första natten i stan var inget speciellt fast fick en kanon pizza, måste vart ett Svensk ställe fast vi såg isåfall inte ägaren.
Kmer templet i provinsenvar häftigt och när vi kom ner till stadium området blev dt ultra häftigt.
Hört om banan och fotbollsarenan men var ju så mycket mer, det var drifting banor, cross banor etc. riktigt häftigt.
Hade jag varit yngre haft en fru därifrån så hade det direkt blivit en husqvarna från cross butiken i Pattaya och jag hade ägt er ;)
@Jonas du är redan 20 år yngre;)Hur mycket handikapp vill du ha på oss gubbar:D
;)

5555 Ok det finns en 5 dagars endurosträcka skall vi ta den ;)
Nä vi får väl ta efter fordon, du är ju där ifrån @Krille så du vet ju om man kan hyra, annars kommer jag med x-trailen och vi tar en 4wd bana ;)
Förloraren betalar bilskadorna ;)
Jag ska kolla,, absolut. Det här är ju en bana där man inte leker på som du vet. Annars kan vi ju alltid ställa upp i Pattaya Marathon som går av stapeln i Juli... Utmaning,,, eller :D

Jag ska kolla,, absolut. Det här är ju en bana där man inte leker på som du vet. Annars kan vi ju alltid ställa upp i Pattaya Marathon som går av stapeln i Juli... Utmaning,,, eller :D
55555 en sådan utmaning hade jag inte klarat, jag får se mig besegrad ;)

Är inget proffs som ni verkar vara men brukar varva dom andra gubbarna en 5-6 ggr när vi kör gocart och hade varit jäkligt kul att köra på en riktig bana, är det öppet för att hyra och köra några varv eller måste man känna nån?

Är inget proffs som ni verkar vara men brukar varva dom andra gubbarna en 5-6 ggr när vi kör gocart och hade varit jäkligt kul att köra på en riktig bana, är det öppet för att hyra och köra några varv eller måste man känna nån?
Jag ska kolla när jag kommer dit om några månader.:)

En annan upplevelse är Thunder Castle arenan. Vet inte om @Jonas sett någon match där, men jag tycker allt innan matchen är ashäftigt, där de har straffsparksläggning, försäljning av div. drycker, utlottning av Yamahabiker mm.mm.
Så ska man se en match som väl håller typ superettanklass, ska ni absolut komma ett par timmar innan.

5555 inget proffs heller men måste ju köra lite överdrivet trash talk innan racet ;)
Finns gocart tävlingsbana uppe vid racingbanan i Pattaya med riktiga tävlingsgocarts.
Vet inte om man måste boka eller nåt i förväg jag har bara kört förbi där, den ligger långt upp på darkside.
Annars finns det ju några banor i centrala delen även crosscartbana.

5555 inget proffs heller men måste ju köra lite överdrivet trash talk innan racet ;)
Finns gocart tävlingsbana uppe vid racingbanan i Pattaya med riktiga tävlingsgocarts.
Vet inte om man måste boka eller nåt i förväg jag har bara kört förbi där, den ligger långt upp på darkside.
Annars finns det ju några banor i centrala delen även crosscartbana.
55555 ja efter det trash talket så vågar väl ingen fn här köra mot dig [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Gocart e kul om bilarna e snabba å banan bra, är den uppe på darkside den bästa i pattis?
Vad kostar det där?

55555 ja efter det trash talket så vågar väl ingen fn här köra mot dig [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Gocart e kul om bilarna e snabba å banan bra, är den uppe på darkside den bästa i pattis?
Vad kostar det där?
Jag har aldrig kört på den vid darkside, men det är en tävlingsbana så antar det.
Jag är inte 100% säker på om almänheten får köra där men en kompis påstår det och han har kört där och att det är riktigt snabba tävling gocarts man får köra.
Men det är andrahands info så ta det för vad det är.
Banan ligger jämter Pattayas racingbana.

Liknande trådar

A
Svar
46
Visningar
2 K
Anonym
A
P
Svar
1
Visningar