Tusentals går runt med blicken stadigt fäst mot mobilskärmen

Grannen Olsson

Aktiv medlem
Du har nog sett dom. Plötsligt så går tusentals av dina medmänniskor runt med blicken stadigt fäst mot mobilskärmen. Vilka är dessa zombies och vad är det som händer?

R

Reijo

Gäst
Det var innan Pokemon Go, Jag tror att en del hittar inte hem, utan GPS

Nam Falang

Forumveteran
Tänk vad Apple är roliga... Om man skriver Sthlm tror den man menar Strömstad ... Har kan alvarligt folk betala för denna skit
Gillar din sågning :) låter som när jag talar om Åsa-Nisse (Microsoft)
Jag hade äppleskrutt innan och jag var rätt nöjd. Sökte dock aldrig på Stockholm, hittar dit ändå ;)

Senast redigerad av en moderator:
N

NilsG

Gäst
Tänk vad Apple är roliga... Om man skriver Sthlm tror den man menar Strömstad ... Har kan alvarligt folk betala för denna skit
Kalas vem vill till sthlm, vill ju att man stannar kvar på framsidan :)
Iaf bättre att skriva på iphone, på samsung tangentbordet blir det fel tecken väldigt ofta.

A

Anonymius

Gäst
Kalas vem vill till sthlm, vill ju att man stannar kvar på framsidan :)
Iaf bättre att skriva på iphone, på samsung tangentbordet blir det fel tecken väldigt ofta.
Jag hänger inte med här, var är det ni söker, på Google i mobilen eller är det kartor eller när är det? Om jag söker har en Samsung har jag inga problem med Sthlm kommer upp Stockholm med en gång.

Men ni kanske har funktioner komplettera automatiskt och stavningsförslag och allt annat böös, det har inte jag:D

Nam Falang

Forumveteran
Jag hänger inte med här, var är det ni söker, på Google i mobilen eller är det kartor eller när är det? Om jag söker har en Samsung har jag inga problem med Sthlm kommer upp Stockholm med en gång.

Men ni kanske har funktioner komplettera automatiskt och stavningsförslag och allt annat böös, det har inte jag:D
Men Lyco du har ju inte en Apple telefon som @Janne beskrev ;)

A

Anonymius

Gäst
Haha jag vände på hans "ogillande" i huvudet. Nu hänger jag inte heller med :) båda märkena har både för och nackdelar. Dom är helt enkelt olika precis som Sverige och Thailand.
Nja jag tror att de har sådant där böös som rättstavning och förslag på ord aktiverat och det har inte jag så inga problem med min Samsung s7...haha

A

Anonym

Gäst
Nja jag tror att de har sådant där böös som rättstavning och förslag på ord aktiverat och det har inte jag så inga problem med min Samsung s7...haha
Precis det är rättstavningen Apple har svårt för.

Sen är iPhone lättare och skriva på men ändrar den ord hela tiden blir det ju ändå fel. Androiderna ändra ju ofta till rätt.

N

NilsG

Gäst
Precis det är rättstavningen Apple har svårt för.

Sen är iPhone lättare och skriva på men ändrar den ord hela tiden blir det ju ändå fel. Androiderna ändra ju ofta till rätt.
Bara stänga av rättstavning blir ju ofta fel på samsung alltid fel ord mit vad man ville skriva.

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Lara Croft Tusentals byar under vatten i Thailand Thailändska Nyheter 8
G tusentals-barn-flyr-varldens-aldsta-krig Allmänt thailandforum 4
Isan Lover Säkerheten runt Prayut stärks efter biljakt på motorvägen. Thailändska Nyheter 2
Isan Lover Två elefantungar dödade av elstängsel runt fruktodling. Thailändska Nyheter 2
N Svenskar runt Bangkok Allmänt thailandforum 18
Pream Lunkar runt och fotar lajv LOS 2018 Allmänt thailandforum 43
Isan Lover Märkliga trafikregler jorden runt. Ordet är fritt 30
Långeman LIVE från Gotland Runt Ordet är fritt 3
A Tälta sig runt i Thailand Allmänt thailandforum 26
Långeman För er som gillar segling. Gotland Runt i direktsändning Allmänt thailandforum 0
A Snaran dras åt runt vissa delar av Pattaya. Pattaya forum 3
Mr.Jo Cykeltur runt Norra Thailand Allmänt thailandforum 19
T Vad kostar en villa runt Rayong Rayong och Baan Pae forum 10
A Bila runt i Isaan. Isaan forum 16
A Smittorisker förknippade med det smutsiga vattnet som flyter runt på gatorna i Thailand Allmänt thailandforum 26
ITRobban Köpa Condo/Lägenhet runt Ban Phe /Rayong Allmänt thailandforum 8
Sölve Tips sökes på att luffa runt i thailand Thailändskt reseforum 9
A Mur runt hus Bygga hus i Thailand 3
G SV: Mitt V75 eller V65 tips - skriv hur ni resonerar runt dagens tävlingar... Ordet är fritt 21
Happy sevärdheter runt udon thani Allmänt thailandforum 8
A Kul att göra runt Phuket? Phuket forum 8
A frakta runt 30 kilo Allmänt thailandforum 2

Liknande trådar

Topp