TV med svensk text

IsaZek

Nykomling
Hej ,
Är det någon som vet om det går att köpa tv med svensk text.
Har kollat själv utan resultat.
Tv behöver installera på svenska, har svårt med annat språk.
Tacksamt om tips.

Hej ,
Är det någon som vet om det går att köpa tv med svensk text.
Har kollat själv utan resultat.
Tv behöver installera på svenska, har svårt med annat språk.
Tacksamt om tips.
Du väljer själv vilket språk Du vill ha på din TV. Det är bara att välja på menyn för inställningar . Lätt som en plätt. :thumbsup:

Måste finnas prata med någon thai dom vet
Ställde den frågan i butiken men han erkände att så inte är fallet, Han ställde in allt med sina egna gmail-konton etc på Thai och det sista ändrade till engelska men det första jag gjorde var att fabriksåterställa den när jag kom hem och börja om från början med mina egna konton och inställningar. Har nog ställt in flera hundra tv-appareter både privat och i jobbet och är säkerhetsmedveten så inga jävla säljarkonton i min TV

Ställde den frågan i butiken men han erkände att så inte är fallet, Han ställde in allt med sina egna gmail-konton etc på Thai och det sista ändrade till engelska men det första jag gjorde var att fabriksåterställa den när jag kom hem och börja om från början med mina egna konton och inställningar. Har nog ställt in flera hundra tv-appareter både privat och i jobbet och är säkerhetsmedveten så inga jävla säljarkonton i min TV
Du hat säkert rätt, ja är värdelös på sånt men lycka till

De flesta TV har ett antal språkval beroende på i vilken region dom säljs.
En Samsung som säljs i Europa har europeiska språk men knappast några asiatiska språk.

Men det går att installera fler språk hos en återförsäljare.

De flesta TV har ett antal språkval beroende på i vilken region dom säljs.
En Samsung som säljs i Europa har europeiska språk men knappast några asiatiska språk.

Men det går att installera fler språk hos en återförsäljare.
Det beror på vilken model det är och vilket operativsystem den har. Inte alla är android och inte ens alla android har fulla val i play-store

Just det är problem att det inte finns svenska installerat på tv...
Sök på märke och modell med Google.

Ibland kan man byta region och då dyker nya språk upp i listan.

Finns detaljerade guider att följa.

Exempel

Screenshot_2022-12-16-21-22-37-631-edit_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg

Liknande trådar

Tillbaka
Topp