Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej ,
Är det någon som vet om det går att köpa tv med svensk text.
Har kollat själv utan resultat.
Tv behöver installera på svenska, har svårt med annat språk.
Tacksamt om tips.
Hej ,
Är det någon som vet om det går att köpa tv med svensk text.
Har kollat själv utan resultat.
Tv behöver installera på svenska, har svårt med annat språk.
Tacksamt om tips.
Ställde den frågan i butiken men han erkände att så inte är fallet, Han ställde in allt med sina egna gmail-konton etc på Thai och det sista ändrade till engelska men det första jag gjorde var att fabriksåterställa den när jag kom hem och börja om från början med mina egna konton och inställningar. Har nog ställt in flera hundra tv-appareter både privat och i jobbet och är säkerhetsmedveten så inga jävla säljarkonton i min TV
Ställde den frågan i butiken men han erkände att så inte är fallet, Han ställde in allt med sina egna gmail-konton etc på Thai och det sista ändrade till engelska men det första jag gjorde var att fabriksåterställa den när jag kom hem och börja om från början med mina egna konton och inställningar. Har nog ställt in flera hundra tv-appareter både privat och i jobbet och är säkerhetsmedveten så inga jävla säljarkonton i min TV
De flesta TV har ett antal språkval beroende på i vilken region dom säljs.
En Samsung som säljs i Europa har europeiska språk men knappast några asiatiska språk.
Men det går att installera fler språk hos en återförsäljare.
De flesta TV har ett antal språkval beroende på i vilken region dom säljs.
En Samsung som säljs i Europa har europeiska språk men knappast några asiatiska språk.
Men det går att installera fler språk hos en återförsäljare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.