Underbara Chiang Mai

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Har nu varit lite mera an en manad har. Livet kanns bara bra.
Nyss hemkommen ifran en tur till Mae Teng, en liten utflykt med vanner och besokt deras bekanta. Jag har blivit val omhandertagen har och har absolut ingen hemlangtan (kan man ha det har). Far se och uppleva nya saker varje dag.
Naturen och omgivningarna har ar helt fantastiska med allt vad det har att erbjuda. Helgen som gick sa var vi och hade bbq med bekanta i Doi Saket. Det blev lite fiske i sjon som ligger i narheten men tyvar ingen fisk.
Ni som inte varit har kan jag bara rekommendera att aka hit om ni har mojlighet till det.
Skall nu bege mig till mina thaivanner och visa fotona som vi tog idag och ata god mat hemma hos dem.
Ha det bra Bosse

Chiang Mai zoo.

image.jpg

"Kycklingen " sa:
CM Zoo var fint men stort, tur att man köpte biljett med shuttletransport. För jobbigt att gå med två barn i ca fem km runt i parken. Men häftig park och kul att se pandorna!

Jag brukar ta en tur dit varje gång jag är där, men bara en gång har jag åkt runt, normalt brukar jag gå. Det går lätt att fördriva en halvdag där utan att stressa. Men jag förstår dig Janne, med små barn kan det vara jobbigt att gå där. Det är ju inga släta vägar, många uppförsbackar att gå på. Pandorna har jag bara sett en gång, det var en upplevelse. Dom bilderna har jag i min stationära dator.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
18
Visningar
4 K
A
L
Svar
4